صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تدوین 111 ویژه برنامه دانش آموزی دهه فجر در گیلان

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین اندیشه‌های بلند امام راحل(ره) به دانش آموزان است، گفت: ۱۱۱ ویژه برنامه دانش آموزی دهه فجر در گیلان برگزار می‌شود. مهدی حاجتی، با اشاره به تدوین 111 ویژه برنامه دانش آموزی دهه فجر اداره کل آموزش و پرورش گیلان، اظهار داشت: […]

کد خبر : 14086 | 1:38 ب.ظ | ۲۷ دی , ۱۳۹۳

حاجتی12

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین اندیشه‌های بلند امام راحل(ره) به دانش آموزان است، گفت: ۱۱۱ ویژه برنامه دانش آموزی دهه فجر در گیلان برگزار می‌شود.

مهدی حاجتی، با اشاره به تدوین 111 ویژه برنامه دانش آموزی دهه فجر اداره کل آموزش و پرورش گیلان، اظهار داشت: آموزش و پرورش به دلیل داشتن مخاطبان زیاد یکی از بزرگترین نهادهای فرهنگی و آموزشی کشور است که با همکاری سایر دستگاه‌ها می‌تواند دانش آموزان را با اندیشه‌های بلند امام راحل(ره) و اهداف متعالی انقلاب اسلامی آشنا کند.

وی با بیان اینکه زمانی که در آن به سر می‌بریم بیش از هر زمان دیگر حساس است و دانش آموزان امروز چهار دهه با آغاز انقلاب اسلامی فاصله دارند، افزود: فرهنگیان در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه برنامه‌های تدوین شده برای دهه فجر باید با نشاط و عمیق‌تر از سال‌های گذشته اجرا شود، گفت: اجرای کیفی‌تر و مطلوب‌تر برنامه‌ها نسبت به سنوات گذشته در تدوین برنامه‌های امسال مورد تاکید است.

حاجتی، نواختن زنگ انقلاب، تجدید میثاق با شهدا، اجرای برنامه‌های متنوع، برگزاری مسابقات با محوریت انقلاب اسلامی، اجرای برنامه‌ها با محوریت مدرسه، هر مدرسه یک جشن یک زنگ انقلاب، هماهنگی با سینماها برای  نمایش فیلم ویژه دانش آموزان، اجرای هرچه باشکوه‌تر گروه سرود 1357 نفره همسرایان فجر، شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از برنامه‌های این اداره کل در دهه مبارک فجر است.

وی از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی «سیره‌ شناسی انقلاب» در مدارس استان خبر داد و گفت: ایستگاه‌های متعدد نقاشی و نمایشگاه عکس با موضوع انقلاب در 22 بهمن ماه دایر و علاوه بر این در 22 بهمن نقاشی روی چهره دانش آموزان انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، تجدید میثاق دانش آموزان و فرهنگیان با شهدا در روز میهمانی لاله‌ها را با حضور در گلزارهای شهدا از دیگر برنامه‌های این کمیته دانست.

حاجتی، برگزاری مسابقات فرهنگی شامل مقاله نویسی، کتابخوانی، انشاء و شعر را از برنامه‌های دهه فجر این اداره کل دانست و تصریح کرد: این مسابقه برای تمام گروه‌های سنی مختلف مدارس شهری و روستایی حول محور فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

وی، دیدار جمعی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر دوران پیروزی انقلاب اسلامی توسط دانش آموزان و معلمان و تجلیل از نخبگان و سرآمدان دانش آموز شاهد و ایثارگر مدارس را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر آموزش و پرورش استان بیان کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد