صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مسابقه کتابخوانی «امام آمد، شاه رفت» در بندر آستارا برگزار می شود

مسئول کمیته کودک و نوجوان دهه فجر بندر آستارا از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع« امام آمد شاه رفت» در دهه فجر خبر داد. صابر فرضی زاد، مسئول کمیته کودک و نوجوان دهه فجر بندر آستارا با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب در آستارا گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران […]

کد خبر : 14088 | 1:46 ب.ظ | ۲۷ دی , ۱۳۹۳

دهه فجر19

مسئول کمیته کودک و نوجوان دهه فجر بندر آستارا از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع« امام آمد شاه رفت» در دهه فجر خبر داد.

صابر فرضی زاد، مسئول کمیته کودک و نوجوان دهه فجر بندر آستارا با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب در آستارا گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران از ظلم و ستم شاهنشاهی رهایی یافتند.

وی با بیان اینکه کمیته کودک و نوجوان شهرستان برای گرامیداشت دهه فجر امسال برنامه های متنوع گسترده و شاد فرهنگی،هنری و ادبی را برای انتقال ارزش ها و مفاهیم انقلاب به کودکان و نوجوانان با زبان فرهنگ و هنر تدارک دیده است، افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب و آثار هنری اعضای کانون از جمله این برنامه هاست.

مسئول کمیته کودک و نوجوان دهه فجر بندر آستارا برگزاری مسابقه نقاشی از وقایع انقلاب، برنامه صبح شعر طلوع فجر، دعوت از مدارس و حضور دانش آموزان در برنامه های دهه فجر کانون و اجرای ویژه برنامه در مدارس روستایی و دور افتاده شهرستان توسط واحد سیار روستایی کانون را از برنامه های دیگر این کمیته در دهه فجر ذکر کرد.

این مقام مسئول اضافه کرد: معرفی وقایع و روز شمار انقلاب، برگزاری مسابقه ادبی”پدر و مادر از انقلاب بگو” در سطح مدارس و شرکت اعضای کانون در جشنواره قصه گویی خرد ورزان استانی از سایر برنامه های کمیته کودک و نوجوان دهه فجر در بندر آستارا است.

وی افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع« امام آمد شاه رفت» از برنامه های مهم کمیته کودک و نوجوان در دهه فجر امسال در بندر آستارا می باشد.

فرضی زاد با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان همراه دیگر اقشار مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضوری چشمگیر خواهند داشت، اظهار کرد: ملت ایران باردیگر در 22 بهمن حماسه ای به یادماندنی خلق می کنند و جواب دندان شکنی به دشمنان می دهند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد