صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سبک زندگی دینی در حلقه‌های صالحین بسیج گیلان ترویج می‌شود

لعیا علی‌نژاد در مراسم یادواره هفت هزار شهیده زن کشور و 33 شهیده زن گیلان با اشاره به الگو گیری جهان اسلام از زنان جامعه ایرانی اظهار داشت: امروز زن مسلمان ایرانی به عنوان الگوی سوم به دنیا معرفی می‌شود. وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) بهترین الکو برای زنان مسلمان جهان است، افزود: […]

کد خبر : 14099 | 11:45 ق.ظ | ۲۸ دی , ۱۳۹۳

سبک ندگی 61

لعیا علی‌نژاد در مراسم یادواره هفت هزار شهیده زن کشور و 33 شهیده زن گیلان با اشاره به الگو گیری جهان اسلام از زنان جامعه ایرانی اظهار داشت: امروز زن مسلمان ایرانی به عنوان الگوی سوم به دنیا معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) بهترین الکو برای زنان مسلمان جهان است، افزود: برگزاری یادواره شهدای زن در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در درون خانواده‌ها بسیار موثر است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه باید زنان شهیده به الگو در جامعه تبدیل شوند و برنامه‌هایی برای معرفی هر چه بیشتر آن‌ها به جوانان و دختران تهیه شود گفت: زنان جامعه اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها شجاعانه حضور داشتند و در سال‌های پیروزی انقلاب و دفاع مقدس همواره درایت و هوشمندی خود را به دنیا ثابت کرده‌اند.

علی‌نژاد با بیان اینکه معرفی زنان الگو و شاخص در رشد جامعه بسیار اثر گذار است، تصریح کرد: باید از زندگی این بانوان درس بگیریم و آن را در زندگی خود جاری کنیم.

وی با بیان اینکه نقش ایستادگی و درایت دختران و بانوان ما در جنگ نرم یک نقش تعیین کننده است خاطرنشان کرد: زنان جامعه ایران اسلامی امروز به عنوان الگوی سوم در جهان معرفی می‌شوند چرا که دنیا دیگر الگوی اول و دوم که‌‌ همان زنان شرقی و غربی هستند را نمی‌پذیرد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای مختلف جهان، افزود: نقش زنان در بیداری اسلامی بسیار مهم است و در این بیداری اسلامی تک تک زنان مسلمان ایرانی باید به عنوان یک الگو به جهان معرفی شوند.

علی‌نژاد با تاکید بر اینکه الگوی زن مسلمان ایرانی قادر است جهان را تغییر دهد، گفت: باید روشنگری انجام شود زیرا دشمن به دنبال تغییر ذائقه دختران و بانوان ایران اسلامی است و برای این کار طرح و برنامه دارد و بهترین روش برای مبارزه با توطئه‌های شوم دشمن ترویج سبک زندگی دینی در خانواده‌ها است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد