صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اهانت روزنامه فرانسوي در راستاي اسلام هراسي و حمايت از تروريست است.

آيت‌الله محمدعلي امينيان ضمن محکوم نمودن اهانت به وجود حضرت خاتم‌الانبياء (ص) افزود : به بهانه آزادي بيان در کاريکاتور موهن و ضد اديان الهي و شيطاني عليه پيامبر مهر و محبت و رحمه للعالمين  حضرت محمد بن عبدالله (ص) است. وي با تأکيد بر اينکه اين عمل زشت دولت فرانسه  وجدان هر انسان منصف […]

کد خبر : 14103 | 11:54 ق.ظ | ۲۸ دی , ۱۳۹۳

امینیان12

آيت‌الله محمدعلي امينيان ضمن محکوم نمودن اهانت به وجود حضرت خاتم‌الانبياء (ص) افزود : به بهانه آزادي بيان در کاريکاتور موهن و ضد اديان الهي و شيطاني عليه پيامبر مهر و محبت و رحمه للعالمين  حضرت محمد بن عبدالله (ص) است.
وي با تأکيد بر اينکه اين عمل زشت دولت فرانسه  وجدان هر انسان منصف و بي‌غرض و مرض  را لرزانده و دل را آشفته کرده است تصريح کرد :  با اين عمل بي‌شرمانه روزنامه «شارلي ابدو» اعلام جنگ عليه بشريت را صادر کرد ه است.
عضو عالي شوراي حوزه‌هاي علميه خاطرنشان کرد : اين توهين و اهانت به ساحت مبارک و نوراني حضرت رسول‌الله الاعظم ، تهديد و تخريب انسانيت و انهدام نسل‌هاست .
عضو خبرگان رهبري يادآور شد: به‌طور قاطع و يقين با اين عمل سياستمداران کم فکر و بدون خرد فرانسه که زماني  اين کشور مهد تمدن بشري و انقلاب رنسانس براي اولين بار در جهان بوده است  ، خون آزاديخواهان آن کشور و انقلابيون آن مملکت را لگدمال کرده و از بين برده است .
امام‌جمعه آستانه‌اشرفيه پيامبر اسلام را پيامبر همه جهانيان دانست و اظهار کرد:  پيامبر اسلام ( ص ) ، پيامبر  عطوفت و برادري در عالم هستي است .
آيت‌الله امينيان خصومت  دولت کشور فرانسه را خصومت عليه اديان الهي و جنگ با خداوند متعال و افراد انساني نام برد و ادامه داد:  .ما ضمن محکوميت اين عمل شنيع و نابخردانه دولت فرانسه از مجامع بين‌المللي خواستار محاکمه سران اين اهانت به پيامبر مسلمانان عالم شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد