صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بزرگترین مشخصه شهدا، دفاع با بصیرت از نظام است

سردار هامون محمدی در یادواره 30 شهید والامقام روستای نوخاله و حومه تولمات شهرستان صومعه سرا اظهار کرد: ملت ایران هرگز اجازه نمی دهد آنچه میراث شهداست، معامله شود. وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا دارای قابلیت هایی است که کشورهای استکباری را به هراس انداخته است. سردار محمدی تصریح […]

کد خبر : 14114 | 9:23 ق.ظ | ۲۹ دی , ۱۳۹۳

محمدی هامون

سردار هامون محمدی در یادواره 30 شهید والامقام روستای نوخاله و حومه تولمات شهرستان صومعه سرا اظهار کرد: ملت ایران هرگز اجازه نمی دهد آنچه میراث شهداست، معامله شود.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا دارای قابلیت هایی است که کشورهای استکباری را به هراس انداخته است.

سردار محمدی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در حال غربال کسانی است که منافع خود را بر آرمان های انقلاب ترجیح دادند.

وی اظهار داشت: شهدای ما بزرگترین امتیازشان این بود که مغلوب دشمن نشدند و با بصیرت از اهداف نظام دفاع کردند.

به گفته سردار محمدی؛ دشمن به فکر شکستن ایمان و اعتقادات ماست و همه در معرض امتحان الهی قرار داریم و این آزمون مربوط به یک زمان نیست.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: کسانی در این آزمون سربلند خواهند شد که دارای تفکر عمیق دینی باشند در غیر این صورت منحرف می شوند .

وی با اشاره به اینکه شهدای ما با آگاهی شهادت را برگزیدند، گفت: روایات و خاطرات شهدا واقعیت هایی هستند که هنوز برای ما ملموس است و این بخاطر قداست جبهه و منطبق بودن قول و فعل و یا همان گفتار و رفتار رزمندگان ماست.

وی تصریح کرد: نسل جوان ما باید نگاه عبرت آموز به فرهنگ شهادت داشته باشد زیرا انگیزه شهدا، الهی و پیرو مکتب عاشورا بوده است.

سردار محمدی با اشاره به این که طول زندگی شهید فهمیده کم بود اما عرض زندگی اش همراه با درک بود، گفت: حسین فهمیده ها یک حقیقت واقعی برای نسل جوان ما هستند که با خون خود علیه ظلم ایستادگی کردند .

تشیع جنازه نمادین تابوت شهید مفقودالاثر توسط مادران شهدا و مراسم مداحی و سینه زنی از برنامه های جانبی این یادواره بود.

شهرستان صومعه سرا 466 شهید، یک هزار و 205 آزاده و جانباز سرافراز دارد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد