صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه جامعه دانشجویی گیلان در اعتراض به هتک حرمت پیامبر .ص

بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان و جنبش عدالت‌خواه دانشجویی دانشگاه گیلان و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی این استان در محکومیت هتک حرمت پیامبر (ص) بیانیه صادر کردند. بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان، جنبش عدالت‌خواه دانشجویی دانشگاه گیلان و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی این استان با صدور بیانیه‌ای هتک حرمت به پیامبر مکرم […]

کد خبر : 14121 | 4:19 ب.ظ | ۲۹ دی , ۱۳۹۳

بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان و جنبش عدالت‌خواه دانشجویی دانشگاه گیلان و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی این استان در محکومیت هتک حرمت پیامبر (ص) بیانیه صادر کردند.

بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان، جنبش عدالت‌خواه دانشجویی دانشگاه گیلان و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی این استان با صدور بیانیه‌ای هتک حرمت به پیامبر مکرم اسلام (ص) را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: توهین و تمسخر در همیشه تاریخ نشانه عجز در منطق و استدلال بوده و همواره امری مذموم و ناپسند محسوب می‌شود و قرآن کریم مسلمانان را حتی از توهین به بت‌ها نیز منع کرده اما در روزگار کنونی توهین و تمسخر در قالب‌های جدید و به صورت جاهلیت ثانی در دنیا به ویژه تمدن غرب رواج یافته و باطن زشت و پلید آن در پوشش کلمات زیبا و عوام فریبی چون «آزادی بیان»پنهان شده است.

در این بیانیه اضافه شده است: در روزهای اخیر شاهد توهین‌های مکرر نشریات فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) به بهانه یک اقدام تروریستی که کیفیت و مجریان آن به شدت محل بحث و بررسی است، و حمایت همه جانبه دولت فرانسه و دیگر دولتمردان اروپایی و سران کفر هستیم.

بیانیه مذکور می‌افزاید: این مسئله موجب شده تا مسلمانان در سراسر جهان بپا خاستند و بار دیگر به جهان نشان دهند که پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) خط قرمز آنها و کانون وحدت امت است و در این بین ملت ایران نیز در کنار دیگر مسلمانان جهان به اعتراض نسبت به این موضوع پرداخت و جنبش‌های مردمی در حمایت از رسول گرامی اسلام در فضای حقیقی و مجازی تشکیل شد که توانست حرکت‌های بین‌المللی را رقم بزند و تاریخ بار دیگر نشان داد که مردم بیدارند و همواره بسیار پیشتر از دولتمردان خود گام برمی‌دارند.

در ادامه بیانیه ذکر شده است: رئیس جمهور و دیگر دولتمردان فرانسه دست در دست نتانیاهو، تروریست ارشد رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیسم و دیگر سران استکبار به راهپیمایی و حمایت از این نشریه هتاک پرداختند و دوم اینکه جناب آقای روحانی و دکتر ظریف به عنوان مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران به هیچ‌وجه موضعی در خورشأن و جایگاه جمهوری اسلامی اتخاذ نکرده‌اند.

بیانیه مذکور اضافه کرده است: کمترین مطالبه جامعه دانشجویی از دستگاه دیپلماسی خارجی و مسئولان کشور داشتن رفتار و موضعی مناسب با نقش محوری ایران در جهان و به عنوان پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) است، رفتار و موضعی مطابق با آیه مطلع کلام که در آن خداوند با صلابت و صراحت نام مبارک رسول الله (ص) را می‌برد تا جایى براى تردید و تردیدافکنى در مورد حقانیت دعوت پیامبر نماند و سپس می‌فرماید کسانى که به همراه پیامبر بوده، در برابر تجاوز و زورمدارى کفر گرایان متجاوز، سخت‏‌گیر و پرصلابت هستند اما در جامعه و با مردم خود نرم‌خو و پر مهر و بسیار فروتن‌اند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد