صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری همایش ورزشی «مادران و کودکان سه تا شش ساله» گیلان در دهه فجر

رئیس اداره ورزش جوانان شهرستان رودبار گفت: همایش ورزشی« مادران و کودکان سه تا شش ساله» دهه فجر در جنوب گیلان برگزار می‌شود. کاوه قدسی در نشست با خبرنگاران با اشاره به اجرای 57 برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر در گیلان، اظهار داشت: این برنامه‌ها در بخش فرهنگی با گلباران مزار […]

کد خبر : 14122 | 4:22 ب.ظ | ۲۹ دی , ۱۳۹۳

کودکان15

رئیس اداره ورزش جوانان شهرستان رودبار گفت: همایش ورزشی« مادران و کودکان سه تا شش ساله» دهه فجر در جنوب گیلان برگزار می‌شود.

کاوه قدسی در نشست با خبرنگاران با اشاره به اجرای 57 برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر در گیلان، اظهار داشت: این برنامه‌ها در بخش فرهنگی با گلباران مزار شهدا، حضور در راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری جشنواره غذا، برپایی نمایشگاه نقاشی و کاردستی ورزشی، دیدار هیئت‌های ورزشی با ائمه جمعه و فرمانداران است.

وی از برگزاری همایش ورزشی مادران و کودکان سه تا شش سال 18 بهمن ماه در سالن 31 خرداد رودبار خبر داد و افزود: در این ایام مسابقات کشتی، جودو، والیبال جام محلات، مسابقات دارت، بیلیارد، مسابقات فوتسال، والیبال، هندبال، هاپکیدو و شطرنج ویژه بانوان برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش جوانان شهرستان رودبار از برگزاری همایش پیاده روی در شهرهای مختلف این شهرستان خبر داد و گفت: مسابقات فوتبال دستی، برپایی نمایشگاه عکس برتر ورزشی، مسابقه هفت سنگ و اعزام به مسابقات استانی و کشوری  از برنامه‌های دیگر در این ایام است.

قدسی با اشاره به صعود 40 نفر از کوهنوردان گروه‌های کوهستان این شهرستان به ارتفاعات بزبره لوشان، خاطرنشان کرد: این کوهنوردان پس از طی مسافتی طولانی به ارتفاعات بزبره لوشان صعود کردند و هدف از اجرای این صعود انسجام بین گروه‌ها و تمرین کوهنوردان در هوای سرد زمستان بوده است

وی افزود: آمادگی تیم منتخب بانوان استان گیلان در منطقه ماسوله صورت گرفت که تعدادی از بانوان در این تست برای  عضویت در تیم ملی حضور داشتند که از پنج نماینده شهرستان، زهرا حسینی از رودبار به عضویت تیم پنج نفره منتخب استان در آمده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد