صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پیش بینی بیش از 500 برنامه فرهنگی، ورزشی در کمیته ورزش ستاد دهه فجر گیلان

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری ۵۴۳ برنامه فرهنگی ورزشی دهه فجر در گیلان خبر داد و گفت: سلسله نشست‌های فرهنگی «تحلیل اهداف انقلاب» ویژه جوانان دهه فجر در گیلان برگزار می‌شود. مسعود رهنما، با اشاره به برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان گیلان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار داشت: 543 برنامه […]

کد خبر : 14125 | 4:27 ب.ظ | ۲۹ دی , ۱۳۹۳

رهنما50

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری ۵۴۳ برنامه فرهنگی ورزشی دهه فجر در گیلان خبر داد و گفت: سلسله نشست‌های فرهنگی «تحلیل اهداف انقلاب» ویژه جوانان دهه فجر در گیلان برگزار می‌شود.

مسعود رهنما، با اشاره به برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان گیلان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار داشت: 543 برنامه فرهنگی و ورزشی شامل 290 برنامه ورزشی اداره‌های ورزش و جوانان، 213 برنامه هیئت‌های ورزشی و 40 فعالیت ورزشی اداره‌های ورزش و جوانان استان دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران توفیقات خوبی در ساخت اماکن ورزشی داشته است، افزود: با توجه به استقبال و توجه مردم به ورزش باید اماکن بیشتری در استان ساخته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: با وجود اینکه گیلان از نظرمدال آوری و ورزشکاران سازمان یافته جزو استان‌های برتر کشور است اما از نظر سرانه فضاهای ورزشی در رده‌های آخر کشور قرار داد.

رهنما با اشاره به برنامه‌های فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان، تصریح کرد:سلسله نشست‌های فرهنگی «تحلیل اهداف انقلاب»،گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای انقلاب اسلامی و برگزاری نشست‌های فرهنگی جوانان با موضوع جوان و تبادل فرهنگی، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب، فضاسازی فرهنگی و معنوی ورزشگاه‌های سراسر استان به مناسبت دهه مبارک فجر انجام می‌شود.

وی برگزاری مسابقات اتومبیرانی، موتورسواری، شنای بانوان و آقایان، دارت، جشنواره فرهنگی ورزشی رزمی کاران، مسابقه راگبی، کاراته بانوان، بدمینتون، مسابقات قوی‌ترین مردان گیلان، مسابقات پرورش اندام، فوتبال چهار جانبه پیشکسوتان و مسابقات مینی بسکتبال پنج جانبه را از برنامه‌های ورزشی دهه فجر امسال بیان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از رونمایی از تمثال شهدای ورزشکار در آستانه‌اشرفیه خبر داد و گفت: مسابقات بومی و محلی، مهارت‌های فردی فوتبال، تکواندو، والیبال چهار جانبه، همایش دوچرخه سواری، آمادگی جسمانی، دو و میدانی، کونگ‌فو، فوتبال گل کوچک، اجرای برنامه ورزشی و جشن توسط هیئت ورزش‌های باستانی،کلاس‌های آموزشی برای مربیان ورزشی، فوتبال روی میز و ژیمناستیک برگزار می‌شود.

رهنما با بیان اینکه همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در سراسر استان برگزار می‌شود، افزود: بهار انقلاب، یادآوری همکاری و همدلی مردم در به ثمر رسیدن پیروزی حق علیه باطل است و باید در این روز دستاوردهای نظام در ورزش استان به مردم معرفی شود.

وی با اشاره به اجرای مراسم نمادین ورود امام راحل به میهن اسلامی در 12 بهمن ماه، گفت: در این روز اسکیت سواران و دوچرخه‌سواران مسیر فرودگاه رشت تا مزار شهدا را طی می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزود: مسابقات تیراندازی، بوکس، مسابقات قهرمانی  تکواندو باشگاه‌های استان، مسابقات پومسه،کلاس‌های مربیگری و تغذیه در برخی از رشته‌های ورزشی در این ایام برگزار می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد