صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برنامه های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام شد

نشست خبری ــ مطبوعاتی و تلویزیونی مسئول محترم کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی علیرضا حاجیان زاده مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در نشست مطبوعاتی ستاد دهه فجر […]

کد خبر : 14128 | 4:55 ب.ظ | ۲۹ دی , ۱۳۹۳

نشست خبری ــ مطبوعاتی و تلویزیونی مسئول محترم کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی علیرضا حاجیان زاده مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در نشست مطبوعاتی ستاد دهه فجر اظهار داشت : پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی که یادگار خیزش حق‌طلبانه ملت سرفراز ایران اسلامی علیه طاغوت و طاغوتیان زمان بوده است به همین منظور نیازمند بازگویی به منظور تربیت صحیح نسلی می باشد  که آینده میهن را بر عهده دارند.
وی افزود : به همین منظور بی‌تردید پرورش کودکان و نوجوانانی مومن و معتقد به اهداف متعالی انقلاب تضمین تدوام حرکت بزرگ تاریخ بشری است که بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران آن را به سرمنزل مقصود رساند و هم اکنون نیز رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای با درایت و شجاعت تمام سکان هدایتش را عهده دارند ..

.
حاجیان زاده خاطر نشان کرد : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان خانه دیرپا و با صفای آینده‌سازان ایران اسلامی به این وظیفه و تعهد خویش می‌بالد که دستاورهای انقلاب اسلامی را با هنرمندی و ظرافت تمام بر روح و جان فرزندان این مرز و بوم عزیز ماندگار می‌کند و با تدبیر و امید آنان را برای پذیرش مسوولیت‌های خطیر فردای میهن آماده می‌سازد.
رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی پیرامون برنامه این ستاد در ایام دهه فجر گفت: برنامه های در نظر گرفته شده ستاد دهه فجر در این ایام مبارک در دو بخش ستادی و استانی برگزار می شود .
وی خاطر نشان کرد: نخستین برنامه ستادی در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، روز 6 بهمن آغاز می شود که برای گرامی‌داشت یاد و خاطره امام خمینی‌(ره) برنامه تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در مرقد بنیا‌ن‌گذار انقلاب اسلامی می باشد .
.
.
مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی  از دیگر برنامه های ستادی در نظر گرفته شده در ایام الله دهه فجر را افتتاح مراکز فرهنگی‌هنری و مراکز کانون زبان و انتشار پوستر کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، برپایی نمایشگاه کتاب‌های انقلابی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌ و هنری ، برگزاری 900 مراسم جشن و شادی در مراکز فرهنگی‌هنری کانون کشور برشمرد و گفت : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر ساله به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور مراکز فرهنگی‌هنری و مراکز کانون زبان راه‌اندازی می‌کند. در ایام دهه فجر امسال نیز فعالیت فرهنگی و هنری در شهرستان های “تبریز” ،هشترود فامین ، بهار ،یزد و سرکان همدان برگزار خواهد شد .
وی خاطر نشان کرد : یکی از جذاب ترین برنامه های این ایام ، جشنواره بین المللی قصه گویی می‌باشد که کانون با هدف ترویج فرهنگ ارزشمند و اصیل قصه‌گویی در خانواده‌ها و تأکید بر اهمیت این فعالیت در روزهای پایانی بهمن ماه سال جاری هفدهمین دوره جشنواره بین المللی خود را آغاز می کند وقصه گویان و برگزیدگان مرحله استانی و 10 نفر قصه گوی بین المللی از 10 کشور جهان در این مراسم حضور خواهند داشت .علیرضا حاجیان زاده خاطر نشان کرد : به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 13 عنوان کتاب‌ توسط انتشارات کانون به صورت الکترونیک و به خط بریل وارد بازار نشر خواهد شد و تاکنون، کانون بیش از 70 کتاب به خط بریل چاپ کرده است تا کودکان و نوجوانان نابینا در سراسر کشور بتوانند این آثار را مطالعه کنند.
وی پیرامون برنامه های ستاد دهه فجر در بخش استانی عنوان کرد : با توجه به اینکه فرزندان امروز 6 تا 16 ساله خاطرات انقلاب را از زبان خانواده خود می شنوند فضای مراکز کانون مکان مناسبی است تا این خاطرات به یاد ماندنی بازگو شود به همین منظور تمام مربیان و همکاران ما در کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان این امر مهم را در استان ها به عهده دارند .

.
.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: مراسم نمادین استقبال و گلباران تمثال حضرت امام خمینی(ره) ،تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی ایران بر مزار آنان،حضور دعوت از خانواده های شهدا برای حضور در مراکز کانون فرهنگی و بازگویی خاطرات آنان به کودکان و نوجوانان ،حضور پور شور مربیان و اعضای کودک و نوجوان در راهپیمایی 22 بهمن ، به صدا در آمدن زنگ انقلاب در مهدکودک ها و  از دیگر برنامه هایی است که در ایام مبارک دهه فجر صورت می گیرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد