صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تجمع مردم شهرستان های رودسر و صومعه سرا در اعتراض به هتک حرمت پیامبر .ص

تجمع اعتراض آمیز مردم شهرستان های رودسر و صومعه سرا در پی هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) از سوی یک نشریه هتاک فرانسوی برگزار شد.  امام جمعه رودسر روز دوشنبه در این مراسم اعتراض آمیز گفت: این برخوردها نشان می دهد دنیای استکبار در برابر عظمت و بزرگی جهان اسلام در سر درگمی […]

کد خبر : 14135 | 10:03 ق.ظ | ۳۰ دی , ۱۳۹۳

صومعه سرا 45

تجمع اعتراض آمیز مردم شهرستان های رودسر و صومعه سرا در پی هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) از سوی یک نشریه هتاک فرانسوی برگزار شد.

 امام جمعه رودسر روز دوشنبه در این مراسم اعتراض آمیز گفت: این برخوردها نشان می دهد دنیای استکبار در برابر عظمت و بزرگی جهان اسلام در سر درگمی آشکار قرار گرفته و به همین علت این گونه اقدامات هتاکانه و موهن را انجام می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین ‘محمدعلی دستجردی’ با اشاره به تلاش های دشمنان اسلام برای به چالش کشیدن اندیشه اسلام نام محمدی افزود: امروز دنیای استکبار بیش از هر زمان دیگری در برابر عظمت اسلام، دچار درماندگی و شرمساری شده و اینگونه کارها موید کینه توزی آنها نسبت به اسلام است.

وی با بیان اینکه ملت های مسلمان دنیا در برابر این گونه اقدامات واکنش نشان خواهند داد و هیچگاه مرعوب دشمن نخواهند شد ، اظهار کرد: ملت های مسلمان جهان بی تردید با وحدت رویه مصمم تر از گذشته در مقابل بد خواهان و معاندین اسلام خواهند ایستاد .

امام جمعه رودسر با اشاره به اینکه دنیای کفر با ایجاد اسلام هراسی می خواهد چهره بدی از اسلام به جهان ارائه دهد، تصریح کرد: بی تردید دنیای استکبار قادر نیست از این حربه جهان اسلام را زیر سلطه خود قرار دهد.

حجت الاسلام دستجردی در ادامه با اشاره به شکل گیری گروهای تکفیری، تروریستی و افراطی در جهان همچون القاعده، طالبان و داعش آنها را محصول و زائیده استکبار دانست و بیان کرد: شکل گیری این جریانات در راستای خدشه دار کردن عظمت دنیای اسلام بوده تا دنیای اسلام نتواند حقانیت خود را به خوبی نشان دهد.

به گفته وی، امروز جهان اسلام و حزب الله باعث بیداری ملت های دنیا شده اند و روز به روز بر عظمت و پایداری جهان اسلام در حال فزونی است.
در این مراسم تجمع کنندگان اقدامات موهن و هتاکانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو را محکوم و خواستار محاکمه عاملان این نشریه شدند.

همچنین امام جمعه صومعه سرا نیز در تجمع اعتراضی مردم این شهرستان گفت: اقدامات توهین آمیز استکبار و غرب نشان از اسلام هراسی آنها دارد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صدیقی اهانت صورت گرفته به پیامبر اسلام را محکوم کرد و افزود : وقتی استکبار می بیند بصیرت به سمت گرایش به دین اسلام روز به روز افروزن تر می شود، دست به این اقدامات می زند.

وی ادامه داد: همه وظیفه دارند به ادیان و پیامبران الهی احترام بگذارند ولی متاسفانه دیده می شود؛ عده ای ، راه و روشی غیر از این در پیش می گیرند.

به گزارش ایرنا، در این تجمع اعتراضی که طلاب، اساتید، روحانیون، مسوولان و اقشار مختلف مردم شهرستان صومعه سرا حضور داشتند؛ شعارهای لا اله الا الله ، محمد رسول الله، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن و بیداری و اتحاد رمز فضیلت ماست سر داده شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد