صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تصویب 220 برنامه فرهنگی در ستاد دهه فجر شهرستان صومعه‌سرا

معاون فرماندار شهرستان صومعه سرا در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه فجر این شهرستان، اظهار کرد: برخی از روزها مانند ایام‌الله دهه فجر میزان اثربخشی زیادی در بین مردم دارند. محمدمهدی مظفری، حوزه نفوذ و گستردگی یک رویداد را دلیل ماندگاری آن دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران به دلیل الهام‌بخشی و گسستگی از طاغوت با […]

کد خبر : 14141 | 10:19 ق.ظ | ۳۰ دی , ۱۳۹۳

صومعه سرا 48
معاون فرماندار شهرستان صومعه سرا در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه فجر این شهرستان، اظهار کرد: برخی از روزها مانند ایام‌الله دهه فجر میزان اثربخشی زیادی در بین مردم دارند.

محمدمهدی مظفری، حوزه نفوذ و گستردگی یک رویداد را دلیل ماندگاری آن دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران به دلیل الهام‌بخشی و گسستگی از طاغوت با رهبری پیر فرزانه امام خمینی (ره) ماندگار و اثرگذار شده است.

معاون فرماندار صومعه‌سرا، هدف از انقلاب اسلامی را رهایی از وابستگی و رسیدن به استقلال و آزادی و ایجاد جمهوری اسلامی بیان کرد.

وی، نشان دادن اقتدار و عظمت این انقلاب را وظیفه تمام مسئولان دانست و تصریح کرد: مسئولان باید با عزمی جدی دستاوردهای این انقلاب را به همگان نشان دهند.

مظفری با بیان اینکه باید این انقلاب را با نسل حاضر و آینده پیوند داد، افزود: با جدیت به انجام امور و خدمت‌رسانی به مردم بپردازیم و دفاع از انقلابی که با خون هزاران شهید به ثمر رسیده وظیفه شرعی و اخلاقی ماست.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری و هم‌اندیشی روسای اداره‌ها و دستگاه و برنامه‌ریزی دقیقی که صورت گرفته جشن انقلاب را در خور شأن این ایام در شهرستان برگزاری کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا نیز در جلسه مذکور با بیان اینکه امسال کمیته‌های مرتبط با ستاد دهه فجر برنامه‌های خوبی را تدوین کرده‌اند، تصریح کرد: امسال به غیر از 63 افتتاح پروژه، بالغ بر 220 برنامه فرهنگی نیز اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور با اشاره به اینکه در طول ایام دهه فجر هر شب در یک مسجد جشن انقلاب برگزار می‌شود، گفت: در شب 22 بهمن نیز در میدان ولی عصر (عج) صومعه‌سرا برنامه نورافشانی مانند سال‌های گذشته اجرا می‌شود.

وی از برگزاری جشن بزرگ انقلاب در عصر روز 22 بهمن با همکاری کمیته روستایی و عشایری شهرستان صومعه‌سرا در ورزشگاه شهدای این شهر خبر داد.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی و مسئول کمیته روستایی و عشایری صومعه‌سرا نیز در این جلسه با گرامیداشت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: سال گذشته با توجه به شرایط جوی و بارش برف سنگین، این کمیته با همکاری اداره ورزش و جوان شهرستان 63 برنامه برگزار کرد که رتبه نخست در استان را به دست آورد.

حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی، تصریح کرد: امسال با توجه به همکاری و هماهنگی خوبی که بین دستگاه و اداره‌ها وجود داشت سه اداره ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا به ترتیب با 30، 28 و 20 برنامه در رتبه‌های نخست تا سوم قرار دارند.

وی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته 260 برنامه در ایام دهه فجر در سطح روستایی و عشایری اجرا می‌شود که جشنواره‌ بومی‌محلی و جشنواره غذا از جمله آن است.

مسئول کمیته روستایی و عشایری صومعه‌سرا برگزاری نخستین یادواره شهدای جهادگر و دومین یادواره شهدای انقلاب شهرستان را از دیگر برنامه شاخص دهه فجر عنوان کرد.

وی یادآور شد: در این یادواره که با همکاری بنیاد شهید و سپاه برگزار می‌شود حجت‌الاسلام حسن عالمی نماینده ولی فقیه در ورزات جهاد کشاورزی سخنرانی می‌کند.

حسینی، اختتامیه جشن روستایی و عشایری در روستای خراط‌محله تولمات را از دیگر برنامه شاخص ذکر کرد و متذکر شد: در این همایش نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی شهرستان تجلیل می‌شوند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد