صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آغاز رقابت های کشتی گیله مردی “جام فجر” در شهرستان رودسر

  رقابت های کشتی گیله مردی جام فجر از شامگاه یکشنبه در بخش رحیم آباد شهرستان رودسر آغاز شد. سرپرست اداره ورزش و جوانان رحیم آباد رودسر در جریان برگزاری این رقابت ها در سالن شهید صمد پور این بخش از شرکت یکصد کشتی گیر از استان های گیلان و مازندران و در اوزان سبک […]

کد خبر : 14143 | 10:25 ق.ظ | ۳۰ دی , ۱۳۹۳

 کشتی 48

رقابت های کشتی گیله مردی جام فجر از شامگاه یکشنبه در بخش رحیم آباد شهرستان رودسر آغاز شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان رحیم آباد رودسر در جریان برگزاری این رقابت ها در سالن شهید صمد پور این بخش از شرکت یکصد کشتی گیر از استان های گیلان و مازندران و در اوزان سبک و سنگین در این مسابقات خبر داد.

حمید تقی نژاد  با بیان اینکه این رقابت ها در رده سنی آزاد برگزار می شود، بیان کرد: هر شب 20کشتی در این سالن انجام می گیرد.

وی استقبال علاقه مندان به رشته های سنتی، بومی، محلی بویژه کشتی گیله مردی را چشمگیر خواند و بیان کرد: استقبال خوبی از این رقابت ها به عمل آمده و در شب های آتی این روند بهتر از شب های قبل خواهد بود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان رحیم آباد رودسر با اشاره به اینکه این رقابت ها به مدت یکماه پیگیری خواهد شد، اضافه کرد: در پایان برگزاری این مسابقات به شش نفر در اوزان سبک و شش نفر در اوزان سنگین که مقام های اول تا ششم را بدست آورند جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

تقی نژاد اظهار کرد: این رقابت ها در سالگرد سی و ششمین پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و نیز در راستای احیا، توسعه ، ترویج و نهادینه کردن ورزش های سنتی، بومی، محلی بین مردم بویژه جوانان برگزار می شود.

به گفته وی، این مسابقات زیر نظر هیات ورزش های سنتی و بومی ، محلی با همکاری اداره ورزش و جوانان بخش رحیم آباد برگزار می شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان رحیم آباد رودسر همچنین از ساماندهی یک هزارو 300ورزشکار در 10ماه سالجاری تاکنون در این بخش خبر داد و افزود: جذب این تعداد ورزشکار نسبت به مدت مشابه حدود 10درصد رشد داشته است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد