صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری تظاهرات مردم گیلان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) در روز جمعه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری تظاهرات در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) در این استان در سوم بهمن امسال خبر داد. حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) اظهار کرد: هتک حرمت به ساحت متبرک رسول گرامی اسلام (ص) از […]

کد خبر : 14151 | 10:34 ق.ظ | ۱ بهمن , ۱۳۹۳

اشجری23

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری تظاهرات در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) در این استان در سوم بهمن امسال خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) اظهار کرد: هتک حرمت به ساحت متبرک رسول گرامی اسلام (ص) از سوی هر کشور، سازمان، نشریه و رسانه‌ای محکوم است.

وی با بیان اینکه اگر کسی به بهانه آزادی بیان به باور مسلمانان اهانت کند با مشت کوبنده مسلمانان مواجه می‌شود، تصریح کرد: امروز سکوت در برابر حرمت‌شکنی سخیفانه نشریه‌ای که با پشتوانه صهیونیست‌ها به اجرای پروژه شکاف بین مسلمانان می‌پردازد خیانت به قرآن و رسول گرامی اسلام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان اسلام هراسی و سرکوب ملل مسلمان در جهان را از اهداف توهین نشریه صهیونیستی فرانسوی به پیامبر مکرم اسلام دانست.

وی افزود: دولت فرانسه به بهانه آزادی بیان اجازه هتک حرمت به مقدسات میلیاردها مسلمان را به خود داده در حالی که هیچ‌کدام از نویسندگان و طنزپردازان اروپایی بر اساس دستور قضایی این کشور حق ندارند درباره هولوکاست سخن بگویند.

به گفته اشجری، دیرزمانی نیست که که یکی از نویسندگان طنزپرداز با نوشته‌ای درباره یکی از فرزندان رئیس جمهور فرانسه مورد موأخذه قرار گرفت و این نویسنده از سوی نشریه اخراج شد.

وی از راهپیمایی مردم گیلان در اعلام انزجار و نفرت از هتاکان حریم نبوی روز جمعه سوم بهمن ماه امسال پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه خبر داد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد