صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دکتر آب خضر: برگزاری 22 هزار برنامه در سطوح ملی و استانی برای ایام الله دهه فجر

دکتر آب خضر در همایش سراسری ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی به نمایندگی از آیت الله جنتی اهم فعالیت های شورای هماهنگی تبلیغات را تشریح کرد و از برگزاری 22 هزار برنامه در سطوح ملی و استانی برای ایام الله دهه فجر خبر داد. اصغر آب خضر، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی […]

کد خبر : 14274 | 3:25 ب.ظ | ۴ بهمن , ۱۳۹۳

جنتی 41

دکتر آب خضر در همایش سراسری ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی به نمایندگی از آیت الله جنتی اهم فعالیت های شورای هماهنگی تبلیغات را تشریح کرد و از برگزاری 22 هزار برنامه در سطوح ملی و استانی برای ایام الله دهه فجر خبر داد.

اصغر آب خضر، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در همایش سراسری ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی به نمایندگی از آیت الله جنتی اهم فعالیت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تشریح کرد و گفت: 24 کمیته تخصصی با مشارکت تعدادی از دستگاهها و نهادها در سراسر کشور با تشکیل 630 کمیته تخصصی در سطوح استانی، 13 هزار و 600 کمیته تخصصی در شهرستان‌ها و 350 هزار ستاد اصلی و فرعی در کشور بیش از 22 هزار برنامه در سطوح ملی و استانی را تدارک دیده است.

وی تصریح کرد: بزرگداشت دهه فجر بزرگداشت ارزشها، آرمانها و پاسداشت مجاهدت و ایثار شهیدان راه انقلاب و رهبری بزرگمردی الهی چون امام خمینی است که مردم ایران را به امتی واحد برای سرنگونی رژیم 2500 ساله شاهنشاهی تبدیل کرد. انقلاب اسلامی متکی به معنویت بود و امام خمینی تجلی لطف خدا و تبلور تحقق ارزوهای دیرین و تاریخی مردم ایران بود که با اتکا به خداوند و پشتیبانی و همراهی مردم بزرگترین اعجاز قرن را رقم زد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: پیروزی انقلاب استکبار جهانی را بر ان داشت تا با تمام توان برای بحران افرینی و مقابله با انقلاب و اسلام از هیچ توطئه و خباثتی دریغ ننماید و نمونه های ان را می توان در حمایت از داعش و تروریستهای تکفیری و اهانت به مقدسات اسلامی دید.

آب خضر گفت: جمهوری اسلامی به عنوان میراث ماندگار و جاودان امام خمینی نیازمند حفظ و نگهداری است و دهه فجر باید پویایی لازم برای حفظ ارمانهای انقلاب را داشته باشد.

وی عظمت حضور و اقتدار ملت را یکی از مهمترین عوامل بازدارندگی در مقابل توطئه های دشمن عنوان کرد و افزود: به میدان اوردن ظرفیتها و سرمایه های اجتماعی و حضور مردم در صحنه برای پاسداری از ارمانها، باورها و هویت تاریخی و انقلاب یکی از اهداف ایام الله دهه فجر است و برنامه های مختلف این ایام علاوه بر نمایش نشاط، تحرک، شادابی و هوشمندی و حضور حماسی مردم تجدید میثاق عهد با امام رهبری و خون شهیدان انقلاب است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی آگاهی بخشی امیدافزایی جوانگرایی نشاط آفرینی ایجاد اتحاد را از رویکردهای دهه فجر سال جاری برشمرد و گفت: تبیین ارمانها و جوهره انقلاب اسلامی برای نسل جوان و نزدیک نمودن برنامه‌ها با اهداف انقلاب اسلامی برای معرفی دستاوردها در قالب برنامه های متنوع، شادی بخش و نشاط افزا در سطح مدارس محلات و مساجد و کانونهای موثر مردمی از جمله اهداف سال جاری است.

آب خضر تصریح کرد: دهه فجر باید به تقویت مواضع مشترک و گسترش حوزه نفوذ انقلاب اسلامی و افرینندگان فجر منجر شود و برگزاری شایسته مراسم نیازمند عزم ملی است که زمینه فراهم سازی ان باید مشارکت همه نهادها سازمانهای دولتی و غیردولتی باشد تا قدرت سیاسی فرهنگی و تجلی نمایی عزت و اقتدار ملت ایران به زیباترین شکل در مقابل دید جهانیان به نمایش درآید.
وی درباره برنامه‌های ایام الله دهه فجر گفت: برنامه های دهه فجر با حضور تشکلهای مردمی و نمایندگان اقشار مختلف همزمان با ورود تاریخی امام در سال 57 اغاز می شود.

وی گفت: در ساعت 9 و 33 دقیقه 12 بهمن در حرم امام خمینی با حضور گسترده مردم ایین‌های ویژه بزرگداشت 36 امین سالگرد پیروزی انقلاب اغاز و همزمان در بیش از 700 مکان در کشور برنامه های گرامیداشت لحظه تاریخی ورود امام به کشور برگزار می شود.
همچنین رژه موتورسواران در مسیر حرکت امام از فرودگاه تا بهشت زهرا و گلباران این مسیر از برنامه های ویژه تهران و رژه هزاران موتورسوار از فرودگاه استانها تا گلزار شهدا از برنامه های مخصوص این ایام در دهه فجر عنوان شد.

آب خضر اجرای برنامه ویژه در ناو جماران و رژه شناورهای دریایی در انزلی همایش بزرگ دوچرخه سواری و دو و میدانی در تعدادی از استانها، گلباران زادگاه امام خمینی در خمین و محل جلوس ایشان در قطعه شهدا در بهشت زهرا و برنامه گلبانگ انقلاب با به صدا دراوردن زنگ مدارس کشور در ساعت 9 و 33 دقیقه از دیگر برنامه های 12 بهمن عنوان کرد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دهه فجر مراسم میهمانی لاله‌ها در 16 بهمن و اولین پنجشنبه دهه مبارک فجر را از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد در شامگاه ساعت 21 بهمن ملت ایران به یاد فریادهای کفرستیز بانگ الله اکبر سر خواهند داد و همزمان با صدها نقطه کشور نورافشانی انجام می شود.

وی از تدارک 22 هزار برنامه برای ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: نشست هم اندیشی نخبگان همایش کار و تولید، همایش تولید ملی و حمایت از تولید همایش اقتصاد مقاومتی و انقلاب اسلامی، کنفرانس ملی کارافرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان، برگزاری همایش ملی تبیین نظام اداری جهادی، سلسله نشستهای بصیرتی معرفتی همایش معلم و فرهنگسازی، سمینار تبیین کار شایسته در تبریز، برگزاری نشستهای تخصصی اندیشه های امام در کردستان، برگزاری همایش رسانه و انقلاب در گیلان، برگزاری کارگاه هایی بین رشته در لرستان، تکریم چهره های قرانی و خادمان قران، از جمله برنامه های دهه فجر امسال است.

گفتنی است در این ایام علاوه بر برگزاری شبهای خاطره و مجموعه برنامه هایی در قالب اجرای جنگ هنری برگزاری جشن بزرگ انقلاب و جشن فجر و جشنواره های فیلم و عکس، تئاتر، موسیقی آیینی و سنتی به صورت استانی و منطقه‌ای اجرای نمایش عروسکی و برگزاری کارگاه های فرهنگی هنری ادبی همراه با روایتگری وقایع دوران انقلاب اسلامی در قالب قصه گویی و شعرخوانی از جمله جشنواره های کودک و نوجوان در این ایام است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی از برگزاری نخستین جشنواره شعر دانشجویی ایثار و شهادت و نخستین کنگره فجرآفرینان در استان گلستان، یادواره شهدای 22 بهمن شهرستان قروه، نخستین یادواره شهدای قرانی کردستان، جشنواره سرودهای حماسی در اردبیل، سرود کودک و بسیج و عفاف و حجاب در اصفهان، نخستین جشنواره شعر طنز در ایلام، نخستین جشنواره کتاب سال در اردبیل و خراسان شمالی، برگزاری جشنواره غذاهای محلی در خرم آباد، بخشی از سایر برنامه‌های استانی در این ایام است.

گفتنی است ریز برنامه های این ایام در سایت سازمان تبلیغات اسلامی قابل دسترسی است.
آب خضر در پایان سخنانش از بهره برداری تعداد قابل توجهی طرح عمرانی صنعتی فرهنگی درمانی و خدماتی یاد کرد و گفت: هزاران جوان ایرانی و دانش اموز بسیجی 22 بهمن در سراسر کشور بزرگترین همایش اجرای سرود پایداری و مقاومت را اجرا می کنند و تیمهای پزشکی طلایه داران سلامت بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم خواهند رفت و با استفاده از ظرفیت های موجود صدها برنامه های متنوع و جذاب برای ایام الله دهه فجر در نظر گرفته شده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد