صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






باید بر دهان آنهایی بزنیم که می‌گویند باید حصر‌ها برداشته شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه مردم انقلابشان را باور دارند و پای حرفشان ایستاده اند، تصریح کرد: مردم همانطور که در جنگهای نظامی ایستادگی کرده اند در جنگهای روانی و اقتصادی نیز مقاومت می کنند و این موضوع تنها با حضورشان نشان داده می‌شود. آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان و رییس […]

کد خبر : 14275 | 3:25 ب.ظ | ۴ بهمن , ۱۳۹۳

جنتی 21

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه مردم انقلابشان را باور دارند و پای حرفشان ایستاده اند، تصریح کرد: مردم همانطور که در جنگهای نظامی ایستادگی کرده اند در جنگهای روانی و اقتصادی نیز مقاومت می کنند و این موضوع تنها با حضورشان نشان داده می‌شود.

آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در همایش مسئولان ستادهای دهه فجر گفت: توهین به پیامبر اسلام توسط فرانسه به شدت باعث تاسف است و این اتفاق تنها توسط فرانسه نبوده و در 25 کشور به 16 زبان انجام شده است.وی تصریح کرد: انچه که هدف اصلی این حرکت است به صحنه امدن مردم و نشان دادن حضور و وفاداری انها به ارکان انقلاب اسلامی است. رهبری و نظام جمهوری اسلامی است و این پشتیبانی قدرتمند نظام است و مسئولین تلاششان بر این است که مردم را از نظام جدا کنند.
ایت الله جنتی درباره اظهارات بعضی از افراد مبنی بر برداشتن حصر سران فتنه گفت: باید به دهان کسی بزنیم که می گوید فتنه گر باید ازاد شود و دوباره فتنه کند اینها افکار انحرافی دارند و پیام 22 بهمن مردم این است که با براندازی مخالفند و برخی ادمهای عوضی که از این مساله ناراحتند قلم و تریبون به دستشان افتاده و چیزهایی می گویند که صحیح نیست. حصر از مسایل کلی نظام است و باید تا جایی که توان داریم نشان دهیم که دشمن چه قصدی دارد.رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: دشمن سعی دارد نشان دهد مردم از نظام فاصله گرفته اند دشمن قصد دارد با با هدف کثیفش مانع حضور مردم در صحنه شود.

وی افزود: در هر تریبونی سخنرانی هایی می شود و رسانه ها حرف می زنند اما هیچ کدام این نقش را ندارند که نشان دهند به دشمنان که اشتباه می کنند و مردم انقلابشان را باور دارند و پای حرفشان ایستاده اند و سختیهایش را تحمل می کنند همانطور که در جنگهای نظامی ایستادگی کرده اند در جنگهای روانی و اقتصادی نیز مقاومت می کنند و این موضوع تنها با حضورشان نشان داده می‌شود.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به برخی افراد داخلی که سعی در سیاه نمایی دارند گفت: در داخل کسانی که مردم را نمی شناسند و مشکلات اقتصادی و تحریمها را می بینند نمی توانند ایستادگی مردم را باور کنند و می روند سراغ اینکه با دشمن کنار بیایند تا این فشارها و تحریمها کم شود و اقتصاد فعال شده و مشکلات حل شود این فکر در افراد موثری وجود دارد و متاسفانه بسیار خطرناک است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اعلام نگرانی از اظهارنظر از اینکه مسئولین در این رابطه را گفت: خطر این است که افرادی که نقشهایی دارند این را باور کنند که نمی شود مقاومت کرد و مردم را اماده می کنند تا فشارهای زیادی که وجود دارد را پذیرفته و تسلیم شوند و مردم باید جواب اینها را در راهپیمایی ها بدهند.

وی خطاب به شورای عالی هماهنگی تبلیغاتی اسلامی گفت: این شورا باید اتاق فکرش را به گونه ای بچیند و ببیند که چگونه می تواند به این هدف برسد که حضور حداکثری مردم را داشته باشد و چه شعارهایی بدهند که در داخل و خارج نمود داشته باشد و در تابلوها پرده ها و هر جا اثر تبلیغی وجود دارد باید این مسایل نشان داده شود.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به نقش تبیین کننده رهبری در جمهوری اسلامی گفت: من ناراحتم از اینکه رهبری مطالبی که مثل خورشید روشن است و حقیقت‌هایی که غیرقابل انکار است می گویند اما عده ای نمی فهمند ایشان اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده اند و می گویند که ما می توانیم همه مشکلات را با مقاومت و بکار گرفتن استعدادهای جوانان حل کنیم و می توانیم دشمن را ناامید کنیم و دراین راستا باید اقتصاد را فعال کرده و تولیدات را بالا برد تا مشکل حل شود و دشمن ناامید گردد.

آیت الله جنتی با اشاره به تحریم هایی که علیه جمهوری اسلامی انجام شده است گفت: دشمن از تحریمها ناامید شده است زیرا امید داشتند که تحریمها مردم را به زانو درآورد و در برخی نیز در داخل چراغ سبزهایی به دشمن نشان داده اند بعد می خواهند نشان دهند که با دشمن کنار ایند و در بحثهای هسته ای اقتصادی و سیاسی باید با دشمن کنار امد و این موضوع رویارویی با انقلاب مردم و خون شهداست.
وی از اینگونه افراد خواست مردم را بیشتر بشناسند و گفت: ممکن است در سایتی یا تریبونی چیزی گفته شود اما اینها آحاد مردم نیستند و مردم 9 دی و 22 بهمن هستند و هر جا مردم به صحنه نیامدند فراخوانی به درستی انجام نشده است و نتوانسته اند مردم را به صحنه بکشند.

وی مردم را دارای روحیه ای ایمانی دانست و گفت: این ایمان در عمق وجودشان است و مسایل عقیدتی بر سر زبان نیست و این ماییم که باید از این گنجهای نهفته بهره برداری کنیم و رسالت شورای هماهنگی این است که مردم را به صحنه بکشد و انچه در عمق وجودشان است را بر سر زبانشان بیاورد و شعارهایی داشته باشد که به دشمن و دوستان غافل و نادان خودمان بفهماند که ما در صحنه هستیم.

آیت الله جنتی قصد دشمن را براندازی نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: کسانی که در مقابل این هدف می ایستند در واقع مردمند.
وی ضمن ابراز تاسف از مجله شارلی ابدو به مقام پیامبر اعظم گفت: بسیار متاسفم از توهینی که در کشور سراسر فساد فرانسه به پیامبر اعظم شد و این مساله مسلمانان را بسیار ناراحت کرد زیرا مردی که فرای تصور است و امکان ندارد کسی حتی درجه ای از ایشان بالاتر باشد مورد توهین قرار گرفته است. و این حرکت فرانسوی در 25 کشور دیگر تکرار و در 16 زبان ترجمه شده است که این موضوع برای بشریت فاجعه است و باید به حال انها گریست و این حیوانات وحشی و ناجور را باید نجات دهیم و این مساله رسالت جمهوری اسلامی است.
وی تصریح کرد: باید ببینیم کجا هستیم و از انچه که هستیم دفاع کنیم و اگر ذره ای غیرت در کشورهای اسلامی وجود داشت باید هر اقدام سربکوگرانه ای را علیه این اقدام فرانسوی انجام می دادند که حداقلش تحریم فرانسه بود و این مساله برای دیگران درس عبرت می شد اما چنین رشادت و غیرتی وجود ندارد.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: ما باید وظایف خود را ببینیم و بدانیم و چه رسالتی بر عهده ماست.

آیت الله جنتی در پایان گفت: 22 بهمن باید به دنیا پیام بدهد که توهین به پیامبر چه معنی می دهد و اینکه این مملکت انقلابی است و از ارزشها حمایت می کند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد