صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سفر کاروان خبری فجر گیلان به شهرستان فومن

قربان‌زاده فرماندار فومن در نشست با خبرنگاران کاروان خبری فجر گیلان با قدردانی از این حرکت اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی برای مردم به ویژه مناطق محروم داشته است. بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و حرکت در راستای شعار تعیین شده مقام معظم رهبری از اهداف سفر کاروان فجر خبری گیلان در سال جاری است. وی […]

کد خبر : 14291 | 10:19 ق.ظ | ۵ بهمن , ۱۳۹۳

فومن

قربان‌زاده فرماندار فومن در نشست با خبرنگاران کاروان خبری فجر گیلان با قدردانی از این حرکت اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی برای مردم به ویژه مناطق محروم داشته است.

بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و حرکت در راستای شعار تعیین شده مقام معظم رهبری از اهداف سفر کاروان فجر خبری گیلان در سال جاری است.

وی با بیان اینکه در دهه فجر شصت و پنج پروژه افتتاح می‌شود افزود: برای این میزان پروژه شانزده میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

فرماندار فومن گفت: افتتاح خط تولید تخته فیبر.خام.کفپوش و…، افتتاح گازرسانی، تامین آب شرب مجتمع گوشلوندان از تاسیسات سایت باغبانان، مرغداری، تولیدی مبلمان خانگی، تولیدی انواع جوراب از جمله پروژه‌های قابل افتتاح  است.

قربان‌زاده با بیان اینکه پنج پل روستایی در دهه فجر افتتاح می‌شود، تصریح کرد: افتتاح مسجد آیت الله بهجت، افتتاح بیست و هفت واحد مددجویی و یک واحد بهزیستی، افتتاح پنج خانه بهداشت و تجهیز بخش دیالیز، تخت و ساختمان بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) فومن از دیگر پروژه های قابل افتتاح است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد