صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سفر کاروان خبری فجر گیلان به شهرستان صومعه سرا

غلامحسین رجبی فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه بیان دستاورد های انقلاب از مهم ترین رسالت رسانه ها در طول پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، افزود: اصحاب رسانه سربازان گمنام هستند که همواره با پشتکار در بیان اخبار از هیپچ تلاشی روی گردان نخواهند بود. رجبی خاطرنشان کرد: ایام مبارک دهه فجر فرصت خوبی برای […]

کد خبر : 14303 | 11:39 ق.ظ | ۵ بهمن , ۱۳۹۳

صومعه سرا

غلامحسین رجبی فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه بیان دستاورد های انقلاب از مهم ترین رسالت رسانه ها در طول پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، افزود: اصحاب رسانه سربازان گمنام هستند که همواره با پشتکار در بیان اخبار از هیپچ تلاشی روی گردان نخواهند بود.

رجبی خاطرنشان کرد: ایام مبارک دهه فجر فرصت خوبی برای آشنا کردن نسل جوان امروز با برکات این انقلاب و توسعه و پیشرفت کشور در طول این سی و شش سال میباشد.

رجبی اصحاب رسانه را بام فرهنگی هر جامعه عنوان کرد و افزود: زمانی یک مدیر میتواند موفق و مسلط بر امور باشد که بتواند منطقه ی فعالیت خود را به خوبی روئیت و بشناسد.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه شهرستان صومعه سرا با شتاب در حال توسعه است افزود: توسعه شتاب زده شهرستان توقعاتی برای مردم به وجود می آورد وهمیشه در مسیر انجام کاراها و خدمات به مردم گروه یا عده ای موانع ای را ایجاد خواهند کرد که این امر مسئولان و خادمان واقعی نظام  را رنج میدهد.

رجبی خاطر نشان کرد: شهرستان صومعه سرا یک شهر پر پتانسیلی است که باید با تلاش مضاعف از تمامی این ظرفیت ها استفاده شود.

فرماندار صومعه سرا در ادامه از افتتاح 70 پروژ در ایام دهه فجر در این شهرستان خبر داد و افزود: برای افتتاح این پروژ ها اعتباری بالغ بر 583 میلیارد و 146 میلیون 600 ریال هزینه شده است.

رجبی بزرگترین و مهم ترین پروژه ی صومعه سرا در ایام دهه فجر را پروژه ی آب شرب بهداشتی این شهرستان اعلام و تصریح کرد:طبق بررسی های انجام شده این پروژه یکی از سالم ترین و بهترین آّب های شرب در استان گیلان است.

 وی افزود: لازم به ذکر است که با برنامه ریزی باید لوله های آب شرب سطح شهرستان تعویض گردد تا شاهد کیفت مطلوب تری از آّب شرب شهرستان داشته باشیم.

رجبی با بیان اینکه 273 برنامه ی فرهنگی ، هنری، قرآنی و ورزشی در ایام دهه فجر در این شهرستان برگزار میشود خاطرنشان کرد: یادواره های شهدا جشن های بومی و محلی و جشن های روستایی انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های این شهرستان در ایام دهه مبارک فجر میباشد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد