صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست مسئولین کمیته های ستاد دهه فجر گیلان/ برنامه ریزی 7 هزار برنامه فرهنگی

نشست مسئولین کمیته های ستاد دهه فجر استان گیلان، دوشنبه 6 بهمن ماه در استانداری گیلان برگزار شد. رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان در این نشست با اشاره به برنامه های فرهنگی در دهه فجر امسال اظهار کرد: برنامه‌های مذکور به صورت ملی، استانی و شهرستانی برگزار می‌شود. حجت ‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری […]

کد خبر : 14315 | 4:23 ب.ظ | ۶ بهمن , ۱۳۹۳

IMG_5840

نشست مسئولین کمیته های ستاد دهه فجر استان گیلان، دوشنبه 6 بهمن ماه در استانداری گیلان برگزار شد.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان در این نشست با اشاره به برنامه های فرهنگی در دهه فجر امسال اظهار کرد: برنامه‌های مذکور به صورت ملی، استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

حجت ‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری بر اجرای برنامه‌های مفرح، شاد و جذاب برای جوانان در دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: دهه فجر سال جاری برنامه‌های متنوعی در همه شهرستان‌های استان به ویژه در صومعه‌سرا و لنگرود برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان برنامه‌های بسیاری برای دهه فجر تدارک دیدند، تصریح نمود: در دهه فجر سال جاری 540 برنامه توسط سازمان ورزش و جوانان استان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از نواخته شدن زنگ انقلاب در 12 بهمن جاری خبر داد و گفت: ناقوس کلیساهای گیلان در اولین روز دهه فجر نواخته می‌شود.

وی با اشاره به رژه نمادین کشاورزان با ماشین‌آلات کشاورزی همزمان با 12 بهمن روز ورود امام(ره) به میهن در شهرستان لنگرود، خاطرنشان کرد: 12 بهمن ماه سال جاری مراسم ویژه ورود امام(ره) به میهن در فرودگاه سردار جنگل رشت برگزار می‌شود.

حجت ‌الاسلام والمسلمین اشجری به حضور کودکان و نوجوانان در مزار میرزا کوچک جنگلی همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در رشت اشاره کرد و یادآور شد: راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن اوج فعالیت‌های دهه فجر انقلاب اسلامی خواهد بود.

IMG_5843

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان نیز در این نشسست از اجرای هفت هزار برنامه فرهنگی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

محمد‌ احمدی‌پور افزود: فعالیت‌های فرهنگی نباید تنها منحصر به ایام دهه فجر باشد و باید در تمام سال تداوم پیدا کند.

وی با تاکید براینکه تمام بخش‌ها باید بر سرمایه‌گذاری اجتماعی و فرهنگی نقش داشته باشند، اظهار کرد: محور فعالیت‌ها نباید در برنامه‌های دهه فجر فراموش شود.

احمدی‌پور خواستار لحاظ کردن اقتصاد مقاومتی در برنامه‌های دهه فجر ‌‌انقلاب اسلامی شد و بیان کرد: ایجاد امید در جامعه با همکاری و مشارکت عمومی باید در اجرای برنامه‌ها در نظر گرفته شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان بر برجسته‌سازی دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر تاکید کرد و افزود: دهه فجر فرصتی برای ادای امانت مدیران دستگاه‌های مختلف به جامعه است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های محوری در روستاها همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: برگزاری مسابقه‌های‌ فرهنگی در ایام مذکور حائز اهمیت است.

IMG_5819

IMG_5824

IMG_5825

IMG_5828

IMG_5830

IMG_5839

IMG_5845

IMG_5848

IMG_5851

IMG_5855

IMG_5858

IMG_5842

IMG_5860

IMG_5864






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد