صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






کاروان خبری فجر گیلان به سه شهرستان شرق استان سفر می‌کند

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر گیلان از سفر کاروان خبری فجر این استان به سه شهرستان رودسر، املش و لنگرود از هشتم بهمن ماه جاری خبر داد. شهرام درویشی ظهر امروز در نشست کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان به ادامه سفر کاروان خبری فجر این استان اشاره کرد. […]

کد خبر : 14354 | 5:10 ب.ظ | ۶ بهمن , ۱۳۹۳

درویشی 11

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر گیلان از سفر کاروان خبری فجر این استان به سه شهرستان رودسر، املش و لنگرود از هشتم بهمن ماه جاری خبر داد.

شهرام درویشی ظهر امروز در نشست کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان به ادامه سفر کاروان خبری فجر این استان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه سومین مرحله سفر کاروان خبری فجر گیلان انجام می‌شود، افزود: سفر کاروان خبری فجر گیلان از صبح روز چهارشنبه 8 بهمن ماه جاری به سه شهرستان شرق این استان آغاز می‌شود.

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان ادامه داد: در این سفر به ترتیب شهرستان‌های رودسر، املش و لنگرود میزبان کاروان خبری فجر گیلان می‌شوند.

وی با بیان اینکه در این مرحله جمعی از خبرنگاران استانی کاروان فجر خبری گیلان را همراهی می‌کنند، تصریح کرد: کاروان خبری فجر گیلان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت به شهرستان‌های مذکور سفر کرده و با فرمانداران آنها نشست برگزار می‌کنند.

درویشی بازدید از شرکت «آرد تجارت» رودسر و کارخانه «کلوچه جوادیان» لنگرود را از برنامه‌های سفر کاروان فجر خبری ستاد دهه فجر گیلان عنوان کرد.

وی هدف از سفر کاروان فجر خبری در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی را بیان دستاوردهای نظام عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به نامگذاری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری فرمانداران در این سفرها جمع‌بندی برنامه‌های فرهنگی خود را اعلام می‌کنند.

به گزارش فارس، کاروان خبری فجر گیلان با مسئولیت خبرگزاری فارس در کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر استان انجام می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد