صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مسابقه خاطره نویسی« یاد انقلاب» در رشت

مسئول کانون فرهنگی و هنری مصباح الهدی مسجد علی بن ابیطالب(علیه السلام) سنگسازی رشت با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر دهه پیروزی حق بر باطل است که ملت ایران با اتکال به خداوند متعال و رهبری پیامبرگونه امام خمینی(رحمت الله علیه) به پیروزی رسید. وی با تاکید بر برگزاری جشن‌های […]

کد خبر : 14516 | 11:50 ق.ظ | ۱۱ بهمن , ۱۳۹۳

30150

مسئول کانون فرهنگی و هنری مصباح الهدی مسجد علی بن ابیطالب(علیه السلام) سنگسازی رشت با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر دهه پیروزی حق بر باطل است که ملت ایران با اتکال به خداوند متعال و رهبری پیامبرگونه امام خمینی(رحمت الله علیه) به پیروزی رسید.

وی با تاکید بر برگزاری جشن‌های مردمی دهه فجر در مساجد اظهارکرد: مساجد پایگاه مبارزاتی مردم بر علیه رژیم شاهنشاهی بوده و باید در بزرگداشت دهه فجر نیز محور برنامه‌ها باشد.

فلاح بر یادآوری خاطرات انقلاب برای نسل جوان جهت آشنایی با فضای آن دوران تاکید کرد و افزود: در این راستا مسابقه خاطره نویسی« یاد انقلاب» با موضوع خاطرات دوران انقلاب برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند خاطرات خود را حداقل در یک برگA4 تا 20 بهمن ماه به پایگاه عمار و فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) تحویل دهند.

مسئول کانون فرهنگی و هنری مصباح الهدی سنگسازی رشت در ادامه از برگزاری مسابقه نقاشی «انقلاب» خبر داد و افزود: این مسابقه ویژه دختران و پسران هفت تا 12 سال است که در کانون فرهنگی و هنری مصباح الهدی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مسابقه نقاشی ویژه پسران دوشنبه(13 بهمن) و مسابقات نقاشی دختران دوشنبه(20 بهمن) ساعت 15/30 عصر در مسجد علی بن ابیطالب سنگسازی برگزار می‌شود.

فلاح تصریح کرد: این مسابقات با هکاری پایگاه مقامت عمار و فاطمه الزهرا و مسجد علی بن ابیطالب (علیه السلام) برگزار می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد