صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مراسم نمادین ورود امام خمینی (ره) در فرودگاه سردار جنگل رشت + تصاویر

  حجت‌الاسلام عزت‌الله معتمد در مراسم نمادین ورود امام (ره) در فرودگاه سردار جنگل رشت با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد:باید شکر وجود نعمت انقلاب اسلامی را به جا بیاوریم. وی حفظ و پاسداری از افکار امام راحل را شکر انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: امام راحل فرمودند حفظ نظام اسلامی اوجب […]

کد خبر : 14524 | 11:45 ق.ظ | ۱۲ بهمن , ۱۳۹۳

 IMG_8172

حجت‌الاسلام عزت‌الله معتمد در مراسم نمادین ورود امام (ره) در فرودگاه سردار جنگل رشت با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد:باید شکر وجود نعمت انقلاب اسلامی را به جا بیاوریم.

وی حفظ و پاسداری از افکار امام راحل را شکر انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: امام راحل فرمودند حفظ نظام اسلامی اوجب واجبات است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه استمرار انقلاب اسلامی بدون اندیشه امام راحل تفکر انحرافی است، تصریح کرد: وصیتنامه امام (ره) عصاره افکار و اندیشه ایشان است و باید از اندیشه امام راحل حراست کنیم.

وی ادامه داد: معاندان نظام می‌دانند اگر نظام دینی از چارچوب اندیشه امام راحل خارج شود از اصول انقلاب فاصله گرفته می‌شود.

معتمد متذکر شد: امروز جریانی در داخل و خارج از کشور به دنبال امام‌زدایی هستند و شش سازمان اطلاعاتی غرب به این نتیجه رسیدند تا سال 2030 ایالات متحده آمریکا فرو می‌پاشد و این امر به برکت افکار و اندیشه امام (ره) است.

لطفا برای دیدن عکس ها در سایز اصلی بر روی عکس ها کلیک کنید…

.

IMG_8151

IMG_8152

IMG_8156

IMG_8157

IMG_8158

IMG_8170

IMG_8195

IMG_8201

IMG_8194

IMG_8175

IMG_8246






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد