صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حضرت آیت ا… امینیان: همه باید برای تثبیت ارزش های انقلاب تلاش کنند

آیت الله ‘مختار امینیان’ با تبریک آغاز دهه مبارک فجر در جمع شورای اداری شهرستان آستانه اشرفیه افزود: 12 بهمن ماه سالروز ورود شکوهمند امام خمینی (ره) به میهن اسلامی روزی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است و باید به میمنت چنین ایامی دستاوردهای 36ساله نظام به بهترین شکل در جامعه منعکس شود. وی اظهار […]

کد خبر : 14593 | 11:30 ق.ظ | ۱۲ بهمن , ۱۳۹۳

آیت ا... امینیان

آیت الله ‘مختار امینیان’ با تبریک آغاز دهه مبارک فجر در جمع شورای اداری شهرستان آستانه اشرفیه افزود: 12 بهمن ماه سالروز ورود شکوهمند امام خمینی (ره) به میهن اسلامی روزی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است و باید به میمنت چنین ایامی دستاوردهای 36ساله نظام به بهترین شکل در جامعه منعکس شود.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما به رهبری امام خمینی (ره)، امت اسلامی و خون شهیدان به پیروزی رسید و امروز نیز این انقلاب بزرگ با زعامت رهبر معظم انقلاب به درستی و مقتدرانه هدایت می شود.

آیت الله امینیان همچنین با بیان اینکه همه مسوولان نظام بایستی در سایه توجهات حضرت مهدی (عج) در راه توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی قدم بردارند، گفت: خدمت صادقانه به مردم بایستی همواره مورد توجه مسوولان قرار بگیرد.

‘حسین اسماعیلیان’ فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه نیز در این نشست با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر گزارشی از فعالیت های ستاد بزرگداشت دهه فجر این شهرستان را تشریح کرد.

همچنین در اولین روز از دهه مبارک فجر، فرماندار آستانه اشرفیه در آیین زنگ انقلاب در جمع دانش آموزان مدرسه بوعلی سینا این شهرستان گفت: دانش آموزان سربازان فرهنگی و آینده سازان انقلاب اسلامی هستند.

اسماعیلیان با بیان اینکه دانش آموزان بعنوان آینده سازان انقلاب ما وظیفه مهمی را برعهده دارند، بیان کرد: نقش دانش آموزان همواره در جهت اعتلای فرهنگ والای انقلاب اسلامی پررنگ بوده است.

وی یادآور شد: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت اهداف نظام مقدس ما همواره یکی از ارزش های مهم امام خمینی (ره) است که دانش آموزان با پشتکار و تحصیل خود نقش مهمی در این خصوص دارند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ما با تاسی از قیام عاشورای حسینی و با توجه به تعالیم دین مقدس اسلام و قرآن کریم به پیروزی رسید، یادآور شد: همه وظیفه داریم تا با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت حفظ دستاورهای انقلاب قدم برداریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه این آئین که با حضور مسوولان ادارات و نهادهای شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد،گروه سرود 600 نفری از دانش آموزان نیز سرودی را با عنوان ولایت به اجرا در آوردند.

همچنین امروز همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن آئین زنگ انقلاب در دیگر مدارس شهرستان آستانه اشرفیه نیز برگزار شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد