صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






لبیک یا رسول الله شعار آغاز فعالیت های امسال آموزش و پرورش است

معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش گیلان مدارس دارای بیش از ۲۰۰ نفر دانش آموز را در حکم یک اداره دانست و گفت: شعار آغاز فعالیت های امسال آموزش و پرورش به ویژه در حوزه پرورشی(لبیک یا رسول الله) است. به گزارش خبرگزاری شبستان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان […]

کد خبر : 146 | 10:35 ق.ظ | ۲۳ مهر , ۱۳۹۱

معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش گیلان مدارس دارای بیش از ۲۰۰ نفر دانش آموز را در حکم یک اداره دانست و گفت: شعار آغاز فعالیت های امسال آموزش و پرورش به ویژه در حوزه پرورشی(لبیک یا رسول الله) است.
به گزارش خبرگزاری شبستان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در جلسه مشترک کارشناسان فعالیت های اردویی و مسئولان سازمان دانش آموزی ادارات آموزش و پرورش استان با تاکید بر محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، گفت: شعار آغاز فعالیت های امسال آموزش و پرورش به ویژه در حوزه پرورشی(لبیک یا رسول الله ) است.

جعفر پورمند همچنین افزود: برنامه های سال تحصیلی جدید با محوریت تذکر لسانی به عنوان فریضه الهی امربه معروف و نهی از منکر، انجام می شود.

وی به پیگیری تحقق منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی و خنثی کردن نقشه های دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: استفاده حداکثری از امکانات موجود با تلاش مضاعف همه همکاران اداری و آموزشی امری لازم است.

پورمند در ادامه تصریح کرد: مدارس بالای 200 نفر دانش آموز را باید در حکم یک اداره تلقی کرد.

نادر یارحسینی، مدیر سازمان دانش آموزی استان نیز، آمادگی مدیریت دانش آموزی در اجرای فعالیت های پرورشی و فرهنگی، از جمله برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی را اعلام کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد