صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






کارآمدی نظام نقطه تقابل با نظام استکباری است/خط قرمزهای نظام مشخص است

 . فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کار بسیج نشان دادن کارآمدی نظام است، گفت: کارآمدی نظام نقطه تقابل با نظام استکباری است. سردار هامون محمدی در ششمین مجمع عالی بسیج استان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی این شهر با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: طبق فرموده امام راحل بسیج […]

کد خبر : 14644 | 2:33 ب.ظ | ۱۳ بهمن , ۱۳۹۳

محمدی هامون
 .
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کار بسیج نشان دادن کارآمدی نظام است، گفت: کارآمدی نظام نقطه تقابل با نظام استکباری است.
سردار هامون محمدی در ششمین مجمع عالی بسیج استان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی این شهر با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: طبق فرموده امام راحل بسیج میقات پابرهنگان است.

وی با بیان اینکه میقات به معنای مکانی برای ملاقات با خداست، افزود: این جمله امام (ره) ارزش و جایگاه والای بسیج و بسیجیان را می‌رساند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیجی باید برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استان ورود کند، خواستار فعالیت بیشتر بسیجیان در عرصه‌های مختلف جامعه شد.

وی حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف جامعه را به دلیل برطرف شدن هرگونه مشکل در آن زمینه ذکر کرد و گفت: وجود هرگونه مشکل در عرصه‌های مختلف اجتماعی کارآمدی نظام را زیر سئوال می‌برد.

محمدی با اشاره به وجود مشکلات فراوان در بخش‌های مختلف جامعه، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات مهم این شهر عدم توانایی در انتخاب شهردار توسط شورای شهر رشت است.

وی افزود: چگونه یک تشکل مردمی که با آرای مردم به مسئولیت رسیده‌اند، توانایی انتخاب شهردار برای یک شهر را ندارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان تحقق جامعه اسلامی را هدف بسیجیان خواند و گفت: هر کس در هر قشری باید در راستای اصلاح محیط خود تلاش کند.

وی با اشاره به بیانات و دیدگاه‌های امام راحل در باره بسیج و بسیجیان، تصریح کرد: مطالبات امام راحل از بسیجیان فعالیت مسئولیت آنها را با اهمیت کرده است.

محمدی سنجش پیش‌برندگی انقلاب اسلامی را از جمله وظایف سپاه و بسیج دانست و گفت: تمام تلاش سپاه گسترش تفکر بسیج در جهان است.

وی با دسته‌بندی مردم جهان به سه گروه، فعال و دنبال ایجاد تحول، مستکبر و مفسد، تاثیرپذیر از فضای موجود و دیگر گروه‌ها، یادآور شد: باید روی گروه سوم خوب برنامه‌ریزی و مدیریت شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان اسلام را بهترین نسخه شفابخش برای عالم بشریت عنوان کرد و گفت: این رسالت بزرگ بر دوش بسیجی است.

وی اسلامی کردن جامعه با تغییر سبک زندگی را از جمله اهداف بسیج خواند که باید تحولی بزرگی را از لحاظ دینی در زندگی مردم رقم بزند.

محمدی با اشاره به اینکه کارآمدی نظام نقطه تقابل با نظام استکباری است، یادآور شد: کار بسیج نشان دادن کارآمدی نظام است.

این مقام مسئول متذکر شد: امروز خط قرمز‌های نظام بر همه مشخص بوده و اینکه چه کسی خود را ملزم به رعایت این خط قرمزها می‌داند دارای اهمیت است.

به گزارش فارس، در ششمین مجمع عالی بسیج گیلان جمع زیادی از خواهران و برادران بسیجی حضور داشتند و طرح درباره دو طرح ارائه شده در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی بحث و گفت‌وگو کردند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد