صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تبریک بهار انقلاب به اتباع خارجی ورودی از مرز آستارا

در این آیین که در دومین روز از دهه مبارک فجر و با حضور امام جمعه ، مدیرکل گمرک ، مسوولان پایانه مرزی ، میراث فرهنگی ، مرزبانی و سایر دستگاههای خدمات رسان در مرز برگزار شد؛ مسوولان حاضر با اهدای یک شاخه گل و بسته فرهنگی به معرفی انقلاب اسلامی ایران برای اتباع جمهوری […]

کد خبر : 14687 | 9:03 ق.ظ | ۱۴ بهمن , ۱۳۹۳

اتباع آستارا

در این آیین که در دومین روز از دهه مبارک فجر و با حضور امام جمعه ، مدیرکل گمرک ، مسوولان پایانه مرزی ، میراث فرهنگی ، مرزبانی و سایر دستگاههای خدمات رسان در مرز برگزار شد؛ مسوولان حاضر با اهدای یک شاخه گل و بسته فرهنگی به معرفی انقلاب اسلامی ایران برای اتباع جمهوری آذربایجان ورودی از مرز آستارا پرداختند.

دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان مرزی بندر آستارا در این آیین گفت: در این اقدام ابتکاری علاوه بر یک شاخه گل ، یک بسته فرهنگی شامل راهنمای توریستی و معرفی جاذبه های گردشگری استان گیلان به زبان آذری و روسی تحویل اتباع آذری ورودی از مرز آستارا شد.

چنگیز شکوری هدف از این اقدام را معرفی انقلاب اسلامی و نیز اعلام آغاز سی و هفتمین سال عمر با برکت نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: این اقدام در راستای همگرایی بین دو ملت مسلمان و همسایه و برای تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی انجام شد.

وی بیان کرد: همزمان با این اقدام ، سرودهای انقلابی نیز در محوطه پایانه مرزی آستارا پخش شد تا فرا رسیدن ایام جشن انقلاب برای اتباع خارجی اعلام عمومی هم بشود.

به گزارش ایرنا ، روزانه بالغ بر دو هزار و 500 نفر از اتباع آذری از مرز آستارا وارد کشورمان شده و به سیاحت ، خرید و درمان خود در مراکز درمانی ایران اقدام می کنند.

شهرستان 85 هزار نفری و مرزی بندر آستارا سالانه با پذیرش بیش از 700 هزار نفر تبعه خارجی ، پرترددترین مرز زمینی شمال کشور محسوب می شود






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد