صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






جشن بزرگ کودکان گیلان در آغاز سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی

 . مربیان مراکز کانون پرورش فکری، وقایع پیروزی انقلاب اسلامی را در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی هنری گیلان روایت می‌کنند. کانون پرورش فکری استان گیلان به منظور آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با آرمان‌های امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی، فعالیت‌های متنوعی را برای کودکان و […]

کد خبر : 14728 | 2:24 ب.ظ | ۱۴ بهمن , ۱۳۹۳

کانون پرورش فکری
 .
مربیان مراکز کانون پرورش فکری، وقایع پیروزی انقلاب اسلامی را در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی هنری گیلان روایت می‌کنند.
کانون پرورش فکری استان گیلان به منظور آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با آرمان‌های امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی، فعالیت‌های متنوعی را برای کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی کرده‌ تا ضمن برگزاری جشن و سرور در مراکز فرهنگی هنری، وقایع مهم تاریخ پرافتخار ایران اسلامی را بازگو کنند.
مربیان مرکز فرهنگی هنری به مناسبت سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با جمعی از کودکان عضو کانون پرورش فکری همراه با مسوولان شهرستان به مزار شهدا رفتند و کودکان پس از خواندن سرود ای ایران، مزار شهیدان انقلاب اسلامی را گلباران کردند.
مرکز فرهنگی هنری شماره یک آستارا در اولین روز دهه فجر با حضور فرماندار، معاونان و مسوولان شهرستان، نمایشگاه کتاب و آثار اعضای کانون با موضوع تحقیق و پژوهش، نقاشی، ادبی، کاردستی و کتاب‌سازی را برگزار کرد.
این مراسم با اجرای تلاوت قرآن مجید آغاز شد و با برنامه‌های خوش‌آمدگویی، دکلمه خوانی، شعرخوانی، معرفی وقایع انقلاب و اجرای سرودهای انقلابی مورد استقبال حاضران قرار گرفت.
جشن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور دانش‌آموزان در مرکز فرهنگی هنری شماره سه رشت اجرا شد.
مربیان این مرکز با اجرای برنامه روز شمار انقلاب، سرود، معرفی وقایع، مسابقه شعارنویسی، نمایش فیلم، عرضه کتاب و محصولات فرهنگی کانون این روز را گرامی داشتند.
 همچنین نمایشگاهی از آثار برگزیده‌ی اعضای کانون برپا شد که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت ودر پایان جوایزی به برندگان مسابقه شعارنویسی اهدا شد.
کلام انقلاب عنوان کارگاه تفکر خلاق و تفکر منطقی در مرکز فرهنگی هنری لاهیجان است که در این کارگاه اعضای کانون و دانش‌آموزان به تمرین تفکر خلاق و تفکر منطقی در قالب واژه‌ها و کلمات انقلابی می‌پردازند تا وقایع انقلاب اسلامی را از تجارب بزرگترهای خود بیشتر دریابند.
برگزاری کارگاه کاردستی، نقاشی، ادبی، مسابقه حضوری هم از جمله فعالیت‌های مرکز فرهنگی هنری کوچصفهان است که در روزهای دهه فجر با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.
مراکز فرهنگی هنری رودبار، سیاهکل و ماسال نیز با دعوت از دانش‌آموزان مدارس و اجرای فعالیت‌های متنوع معرفی وقایع، معرفی کتاب، کاردستی، ادبی، مسابقه و نقاشی به استقبال گرامی‌داشت دهه فجر رفتند.
 .
http://www.kanoonnews.ir/Images/News/Larg_Pic/13-11-1393/IMAGE635584841069561613.JPG
 .
http://www.kanoonnews.ir/Images/News/Larg_Pic/13-11-1393/IMAGE635584841074641903.JPG
 .
http://www.kanoonnews.ir/Images/News/Larg_Pic/13-11-1393/IMAGE635584840272055998.JPG






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد