صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در مدارس گیلان افتتاح شد +تصاویر

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر ۹۰ نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در گیلان افتتاح شد. اسماعیل جانعلی‌پور در حاشیه مراسم افتتاح همزمان 90 نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدارس گیلان، با بیان اینکه این مراسم به صورت نمادین در دبیرستان صنایع شیمیایی رشت افتتاح شد، اظهار داشت: این نمایشگاه در 40 سرفصل در مدارس تحت پوشش انجمن‌هاب […]

کد خبر : 14751 | 4:02 ب.ظ | ۱۵ بهمن , ۱۳۹۳

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر ۹۰ نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در گیلان افتتاح شد.

اسماعیل جانعلی‌پور در حاشیه مراسم افتتاح همزمان 90 نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدارس گیلان، با بیان اینکه این مراسم به صورت نمادین در دبیرستان صنایع شیمیایی رشت افتتاح شد، اظهار داشت: این نمایشگاه در 40 سرفصل در مدارس تحت پوشش انجمن‌هاب اسلامی دانش آموزان دایر شده است.

وی درباره موضوعات این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه پیرامون موضوع انقلاب اسلامی، استکبارستیزی، بیداری اسلامی، ولایت فقیه و عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان گفت: در این نمایشگاه دانش آموزان آثار خود از جمله مقاله، روزنامه‌ دیواری، پوستر، طراحی و کاریکاتور را ارائه می‌کنند.

جانعلی‌پور تصریح کرد: از ویژگی ممتاز نمایشگاه حضور یک راوی دانش آموز برای بیان برنامه‌های موجود در غرفه‌ها است، در این نمایشگاه امکان  ایجاد 40  غرفه مختلف برای دانش آموزان براساس توانمندی آنها وجود دارد.

.

64مدرسه انقلاب

.مدرسه انقلاب 61

.مدرسه انقلاب 63

.

مدرسه انقلاب 62






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد