صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مشق انقلاب با موضوع سخنان گهربار حضرت امام(ره) +تصاویر

سخنان گهربار حضرت امام خمینی(ره) با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی را جمعی از اعضای مراکزچهارگانه رشت و دانش‌آموزان در مرکز فرهنگی هنری شماره سه رشت خوشنویسی کردند. به مناسبت سی وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت خوشنویسی با هدف انتقال مفاهیم انقلابی و ایجاد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان اجرا شد. این […]

کد خبر : 14834 | 12:27 ب.ظ | ۱۶ بهمن , ۱۳۹۳

سخنان گهربار حضرت امام خمینی(ره) با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی را جمعی از اعضای مراکزچهارگانه رشت و دانش‌آموزان در مرکز فرهنگی هنری شماره سه رشت خوشنویسی کردند.
به مناسبت سی وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت خوشنویسی با هدف انتقال مفاهیم انقلابی و ایجاد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان اجرا شد.
این ویژه‌برنامه از سوی کمیته کودک ونوجوان ستاد بزرگ‌‌داشت دهه فجرانقلاب اسلامی برنامه‌ریزی و با همکاری مربیان مرکز فرهنگی هنری شماره سه رشت برگزار شد.
کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این برنامه، با اندیشه‌ها و اهداف انقلاب اسلامی در قالب هنر خوشنویسی بیشتر آشنا شدند.
بازدید از نمایشگاه آثار فرهنگی، هنری و ادبی اعضای مرکز شماره سه رشت با موضوع انقلاب اسلامی، معرفی وقایع و ایام، مسابقه شعارنویسی از دیگر برنامه‌های این روز بود.
کارشناس هنری کانون استان گیلان نیز ضمن تبریک دهه فجر از حضور اعضای کانون و همکاری مربیان در برگزاری این کارگاه هنری قدردانی به عمل آورد و از کودکان و نوجوانان دعوت کرد تا در فعالیت‌های هنری مراکزکانون پرورش فکری حضوری فعال داشته باشند.
در پایان این ویژه برنامه نیز از سوی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تمامی شرکت کنندگان لوح تقدیر و جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.
 .
کانون پرورش فکری626345545
.
کانون پرورش فکری67
.
کانون پرورش فکری66
.
کانون پرورش فکری61
.
کانون پرورش فکری






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد