صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برپایی نمایشگاه کتاب “روز شمار انقلاب” در شهرستان شفت

سید امیر مصباح، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت گفت: نمایشگاه کتاب روزشمار انقلاب با همکاری اداره کتابخانه های عمومی از روز یکشنبه دوازدهم بهمن ماه در شهر شفت آغاز به کار کرد. وی افزود: این نمایشگاه بمدت 10 روز از ساعت 8 صبح تا 7 عصر در مجتمع فرهنگی هنری شفت به فعالیت […]

کد خبر : 14873 | 10:14 ق.ظ | ۱۸ بهمن , ۱۳۹۳

نمایشگاه کتاب 81

سید امیر مصباح، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت گفت: نمایشگاه کتاب روزشمار انقلاب با همکاری اداره کتابخانه های عمومی از روز یکشنبه دوازدهم بهمن ماه در شهر شفت آغاز به کار کرد.

وی افزود: این نمایشگاه بمدت 10 روز از ساعت 8 صبح تا 7 عصر در مجتمع فرهنگی هنری شفت به فعالیت خواهد پرداخت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت، هدف اصلی برپایی این نمایشگاه را توسعه فرهنگ مطالعه، دسترسی آسان به کتاب و بویژه آشنایی هر چه بیشتر قشر جوان با رویدادهای دوران انقلاب عنوان کرد.

وی ادامه داد: اغلب کتابهایی که درنمایشگاه مذکور عرضه میشود به حوزه دوران انقلاب اسلامی مربوط می شود و هدف از آن زنده نگه داشتن حوادث آن زمان و نشان دادن گوشه ای از ایثارگری های شهدای روزهای حماسه می باشد.

این مسئول تصریح کرد: از آن جایی که دغدغه اصلی همه ما توجه به موضوع فرهنگ است برپایی نمایشگاه های کتاب می تواند بعنوان یک رویداد مهم فرهنگی محسوب شود و این اداره تمام تلاش خود را در برگزاری این گونه نمایشگاه ها به کار خواهد گرفت.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد