صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






همایش خردورزان نوجوان گیلان/ تجلیل از 200 نوجوان برگزیده + تصاویر

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری دراین همایش ضمن تبریک دهه‌ی مبارک فجر،خطاب به نوجوانان گفت: در این همایش از این‌‌که به عنوان یک عضو قدیمی کانون پرورش فکری در کنار چهره‌های پیشکسوت و مربیان خودم و شما نوجوانان گیلانی هستم، بسیار خوشحالم. وی افزود: نوجوانی دوران مهم و حساس زندگی هر انسان است […]

کد خبر : 14883 | 11:21 ق.ظ | ۱۸ بهمن , ۱۳۹۳

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری دراین همایش ضمن تبریک دهه‌ی مبارک فجر،خطاب به نوجوانان گفت: در این همایش از این‌‌که به عنوان یک عضو قدیمی کانون پرورش فکری در کنار چهره‌های پیشکسوت و مربیان خودم و شما نوجوانان گیلانی هستم، بسیار خوشحالم.
وی افزود: نوجوانی دوران مهم و حساس زندگی هر انسان است و نوجوانان می‌توانند با حضور در این مراکز فرهنگی هنری با هدایت مربیان و استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات، استعدادهای خود را پرورش دهند.
رنجکش خاطرنشان کرد: مربیان با درک شرایط اجتماعی و شناخت صحیح از نوجوانان می‌توانند زمینه‌های پرورش استعدادهای آنان را ایجاد کنند.
علیزاده مدیرکل کانون استان نیز ضمن تبریک سی وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از نهادهایی که برای برگزاری این همایش همکاری داشتند، سپاسگزاری کرد.
وی  با اشاره به سه واقعه تاریخی مهم کشورمان، از انقلاب اسلامی ایران به عنوان بزرگترین انقلاب جهان یاد کرد که براساس فرمایشات مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی بدون نام امام خمینی(ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.
علیزاده کودکان ونوجوانان را مخاطبان اصلی کانون دانست ویاد آورشد: آنچه حایزاهمیت است همراهی نسل‌های اول، دوم و سوم با انقلاب می‌باشد و برگزاری این همایش بیانگر همین مهم است.
ضیایی معاون فرهنگی کانون استان ضمن تبیین اهداف اجرای طرح خردورزان نوجوان، کتاب و کتاب‌خوانی را محور اصلی فعالیت‌های کانون برشمرد.
دبیر این همایش  با اشاره به برگزاری سه دوره آموزش تفکرخلاق، منطقی وفلسفی درسه سال متوالی، محوریت خرد و خرد ورزی را در کانون استان گیلان مهم و ضروری دانست.
در ادامه با فعالیت خلاق معرفی شخصیت توسط اعضای نوجوان مرکز فرهنگی هنری املش از فرهاد حسن‌زاده نویسنده کودکان و نوجوانان دعوت شد در جمع نوجوانان در مورد آثار خود به گفت‌و‌گویی صمیمی بنشینند.
این نویسنده و شاعر برجسته کودک ونوجوان ضمن بیان توضیحاتی در مورد آثار داستانی خود در جلسه‌ی پرسش و پاسخ نوجوانان شرکت کرد ودر نشستی صمیمی به موضوع داستان‌نویسی پرداخت.
نوجوانان برگزیده‌ی عضو مراکز کانون استان گیلان مسوولیت اجرای تمامی فعالیت‌های این همایش از قبیل: قرائت قرآن مجید، خوانش اثر ادبی، قصه‌گویی گیلکی، فعالیت علمی زیست‌شناسی، ارایه کار تحقیقی، موسیقی، نمایشنامه‌خوانی را برعهده داشتند.
نخستین همایش خردورزان نوجوان با حضور مسوولان استانی و بیش از 200 نوجوان برگزیده در فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در تاریخ 16/11/93 در سالن سینمای مجتمع کانون پرورش فکری رشت برگزار شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد