صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یادواره اولین شهید دانش آموزی انقلاب اسلامی گیلان + تصاویر

مهدی حاجتی در مراسم یادواره شهید “برشنورد” اولین شهید دانش آموز انقلاب گیلان و شهدای دانش آموز شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه امام هم رهبر و هم مرجع بلا منازع بودند که مقلدین زیادی در سراسر جهان داشت گفت:امام پرچم عزت و استقلال این کشور را در حقیقت از سال 42 برافراشت غالب ایده […]

کد خبر : 14886 | 11:50 ق.ظ | ۱۸ بهمن , ۱۳۹۳

IMG_8913

مهدی حاجتی در مراسم یادواره شهید “برشنورد” اولین شهید دانش آموز انقلاب گیلان و شهدای دانش آموز شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه امام هم رهبر و هم مرجع بلا منازع بودند که مقلدین زیادی در سراسر جهان داشت گفت:امام پرچم عزت و استقلال این کشور را در حقیقت از سال 42 برافراشت غالب ایده های امام اعتقادی و انقلابی بود. در نگاه بلند امام ظالم و مظلوم هر دو مطرودند .

 مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خاطر نشان کرد:در این میان دانش آموزان 4 دهه قبل در تحلیل انقلاب و دغدغه های امام راحل خوش درخشیدند که امروز تقدیم 850 شهید دانش آموز از افتخارات آموزش و پرورش استان گیلان است که شهید برشنورد از جمله شهدای عزیز و السابقون آنهاست علیرغم محدودیتهای ارتباطی و رسانه ای در اول انقلاب ، دانش آموزان و جوانان عاشقانه پیگیر پیامها و دغدغه های امام بوده و پشت سر بزرگان دینی و تحت فرمان امام عزیزیشان بودند .

وی افزود:امام با درهم شکستن دو قدرت بزرگ شرق و غرب در بهمن 57 با آرامش کامل وارد خاک میهن اسلامی شد و تا زمانیکه خورشید پر فروغ انقلاب اسلامی در آسمان ایران عزیز می درخشد نام و یاد امام خمینی جاودانه است . و امروز پرچم انقلاب به دست با کفایت مقام معظم رهبری است و شما جوانان و دانش آموزان به شایستگی پس از امام با مقام معظم رهبری با همه وجود بیعت کردید

حاجتی تصریح کرد:دانش آموزان عزیز باید هوشیار باشند و راه شهید برشنورد  دانش آموز فهیم و آگاه را ادامه دهند و فرهنگ عشق به امام و ولایت را در بستر جامعه زنده نگه دارند .

IMG_8858

IMG_8844

IMG_8817

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد