صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مردم حامی اصلی انقلاب، نظام و مقام معظم رهبری هستند

. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مردم عزیزمان حامی اصلی نظام، انقلاب و رهبری هستند. حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در سومین یادواره شهدای شهرستان صومعه سرا با گرامیداشت ایام‌الله مبارک دهه فجر اظهار کرد: واژه شهید بسیار مقدس است. وی با بیان اینکه این واژه به قدری مقدس است که خداوند در قرآن […]

کد خبر : 14895 | 1:38 ب.ظ | ۱۸ بهمن , ۱۳۹۳

اشجری 051
.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مردم عزیزمان حامی اصلی نظام، انقلاب و رهبری هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در سومین یادواره شهدای شهرستان صومعه سرا با گرامیداشت ایام‌الله مبارک دهه فجر اظهار کرد: واژه شهید بسیار مقدس است.

وی با بیان اینکه این واژه به قدری مقدس است که خداوند در قرآن آیات فراوانی در شأن و منزلت شهید بیان کرده، افزود: زبان قلمی نیست که بتواند از حقیقت مقام و روح بلند این عزیزان سخن گوید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به زنده شدن پس از مرگ، گفت: زندگی شهید پس از مرگ با همه متفاوت است.

وی با بیان اینکه شهید با تیر عشق خداوند به شهادت می‌رسد، تصریح کرد: به دلیل رسیدن به چنین مقامی بوده که خداوند آنها را مالک بهشت قرار داده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری گفت: بالاتر از هر نیکی و خیری، نیکی و خیری دیگری وجود دارد و با ریختن نخستین خون شهدا گناهان آنها بخشیده می‌شود بنابراین مقامی بالاتر از این وجود ندارد.

وی با تصریح بر اینکه شهدا شهد شیرین وصال را نوشیدند و در این دنیا با خداوند بودند و در آن دنیا نیز با خداوند هستند، اظهار کرد: شهدا ابتدا حضور خدا را در درون خود احساس کردند و سپس به این مقام رسیدند.

این مسئول امنیت، آسایش و موقیعت کشور را مرهون خون شهدا دانست و یادآور شد: تا قیامت باید در پاسداشت خون شهدا بکوشیم.

وی با تذکر به کسانی که جانفشانی‌ها و فداکاری این عزیزان را فراموش کرده و پا روی خون‌های شهدا می‌گذارند، افزود: چنین افرادی با این ملت طرف می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه شهدا با نوشیدن شهد شهادت یادگاری‌هایی را بر جای گذاشته‌اند، خاطر نشان کرد: بزرگ‌ترین و بالاترین یادگاری این عزیزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطر نشان کرد: نظامی که 36 بهار از طلوع آن گذشته و اگر روزی نهال کوچکی بود اکنون به درخت تناوری تبدیل شده که همه در مقابل عظمت و شکوه آن سر خم می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مذاکرات هسته‌ای بین ایران و گروه 1+5 اشاره کرد و یادآور شد: امروز ایران به جایگاه و مقامی رسیده که این کشورهای در مقابل ایران به مذاکره می‌نشینند.

وی مذاکره ایران با این گروه را نشانه رشد، عظمت، اقتدار و جایگاه ویژه‌ای خواند و گفت: امام خمینی(ره) فرمودند باید اسلام را به دنیا صادر کنیم و اکنون با توجه به شرایط منطقه و جایگاه ایران در بین این کشورها این فرموده امام راحل محقق شده است.

اشجری به گفته شهید مطهری درباره دیدار با امام خمینی(ره) در فرانسه اشاره کرد و متذکر شد: این شهید بزرگوار فرمودند بنده در آنجا مردی را دیدم که به راهی که قدم می‌گذاشت و هدفی که دنبال می‌کرد، به مردم کشورش ایمان و اعتقاد داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز کسانی هستند که این مردم را نشناخته‌اند و به عظمت جایگاه آنها پی نبرده‌اند، یادآور شد: مردم ایران اهل استقامت و پایداری در برابر مشکلات و تحریم‌ها هستند و در هشت دفاع مقدس در برابر آماج گلوله‌ها ایستادند و امام(ره) و رهبری را تنها نگذاشتند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان اضافه کرد: امام خمینی(ره) مردم را شناخت و مردم زمان ما را از مردمان زمان پیامبر(ص) حضرت علی و امام حسین(ع) بهتر دانست.

وی با بیان اینکه خوشبخت کسانی هستند که این مردم بزرگ را شناخته‌اند، خاطر نشان کرد: اینها حامیان واقعی نظام، انقلاب و رهبری هستند و لحظه‌ای از ارزش‌های نظام خود نمی‌گذرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری افزود: این مردم بر اساس تعالیم قرآنی و دینی خود می‌دانند که باید در برابر دشمن محکم، استوار و راسخ باشند و به همین منظور لبخند دشمنان را تحمل نمی‌کنند.

وی به فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: در آستانه 22 بهمن هستیم و با توجه به وجود کم و کاستی‌ها مردم ما همیشه در صحنه هستند.

این مسئول گفت: مردم ایران تمام سختی‌ها ، حزن و اندوه‌ها را تحمل کرده‌اند اما نمی‌توانند ببینند کسانی به بیت‌المال دست‌درازی کرده و حق آنها را پایمال می‌کنند و مسئولان باید پاسخگوی اعمال خود در برابر مردم باشند و فرهنگ عذرخواهی که در بین مسئولان کم‌رنگ شده، را داشته باشند.

وی با اشاره به فتنه 88 و سران آن خاطر نشان کرد: همان کسی که این روزها در حبس خانگی به‌سر می‌برد، جزو سران فتنه بوده و ضررهای بسیاری به لحاظ مالی و سیاسی به ملت و کشور ایران وارد کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری شاکله نظام و انقلاب اسلامی ایران را مردم دانست و اظهار کرد: تمام مسئولان با واسطه یا بی‌واسطه توسط مردم انتخاب می‌شوند.

وی شعار اصلی مردم ایران را استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بیان کرد و یادآور شد: آنهایی که می‌گفتند جمهوری ایرانی، گناهی نابخشودنی انجام دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خاطر نشان کرد: مردم ما با فتوای مرجع تقلید خود و آموزهای دینی وارد صحنه شدند و با شنیدن صدای مظلومی در هر نقطه از دنیا به دفاع از او برمی‌خیزند.

وی یادآور شد: با شهدای خود عهد می‌بندیم این حماسه انقلاب که تحویل ما داده‌اند را نگهداری کنیم و هرگز خون پاک این عزیزان را فراموش نکنیم و راه آنها را ادامه دهیم تا به صاحب اصلی آن یعنی ولی عصر(عج) تحویل دهیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد