صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت یوم الله 22 بهمن

ظهور و بروز انقلاب اسلامی انفجاری از نور الهی بود که توطئه‌های دشمنان اسلام را نقش بر آب نمود و شجرۀ طیبۀ حقیقت اسلام را در آسمان سرزمین اهل بیت علیهم‌السلام گستراند. رویکرد فرهنگی انقلاب اسلامی در سال‌های پس از پیروزی، موجب تألیف قلوب تمامی آزادمردان عالم و پیام روشن وحدت و توکل به خدا […]

کد خبر : 14970 | 5:44 ب.ظ | ۱۹ بهمن , ۱۳۹۳

شورا26

ظهور و بروز انقلاب اسلامی انفجاری از نور الهی بود که توطئه‌های دشمنان اسلام را نقش بر آب نمود و شجرۀ طیبۀ حقیقت اسلام را در آسمان سرزمین اهل بیت علیهم‌السلام گستراند. رویکرد فرهنگی انقلاب اسلامی در سال‌های پس از پیروزی، موجب تألیف قلوب تمامی آزادمردان عالم و پیام روشن وحدت و توکل به خدا موجب خودباوری ملل مسلمان جهان گردید. توطئه قدرت‌های بزرگ استکباری برای جلوگیری از رساندن پیام سراسرمهر و رحمت برگزیده خداوند، رسول مصطفی(ع) با اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی گره خورده است. آنان تلاش دارند تا چهرۀ رحمانی اسلام را به چهره‌ای که خود می‌خواهند بدل نمایند از این‌رو توسط عده‌ای مزدور، تلاش می‌کنند با تبلیغ خشونت از آگاهی و بصیرت ملل منطقه جلوگیری نمایند. با نگاهی به سی و شش سال اقتدار و عظمت ملت ایران و بررسی تاریخ پرفراز و نشیب در صحنه‌های مختلف و انواع توطئه‌های خارجی و داخلی از جنگ هشت ساله تا فتنه‌های گوناگون، معلوم می‌شود، آنچه ضامن بقای انقلاب اسلامی بوده است پیمان و عهدی است که ملت با ولایت و آرمانهای انقلاب اسلامی بسته‌اند. مراحل رشد و شکوفایی در عرصه‌های فناوری و علمی در دو دهۀ اخیر یک از مواردی است که هم‌سوی با اقتدار ملت و خواست آنان در جهت استقلال و آزادی نمود یافته است. بهره‌‌گیری از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، بالا رفتن توان دفاعی و موشکی توسط جوانانی صورت گرفته است که نسل سوم انقلاب اسلامی به‌شمار می‌روند. آنان با درک پیام انقلاب اسلامی و هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی دفتری از دانش و تلاش را بر صفحات ماندگار این مرز و بوم گشوده‌اند که جهان را به حیرت واداشته است. مقایسۀ عملکرد دستگاههای اجرایی کشور در دهۀ فجر این نوید را می‌دهد که علیرغم تحریم‌ها و برخی مشکلات، آینده‌ای درخشان برای همدلی مردم ایران اسلامی رقم خواهد خورد. حرکت معنادار مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن و حضور گسترده آنان به منزلۀ اعلان پشتیبانی از نظام مقدس اسلامی، آرمانهای معمار کبیر انقلاب و ولی‌امر مسلمین و جوانانی است که مرز بالندگی و اقتدار ملت را فزونی بخشیده‌اند و برای عزت و سربلندی میهن خود همواره تلاش می‌کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ضمن گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مجد و عظمت این حرکت بالنده را ناشی از حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی می‌داند و تداوم این حضور را در راستای پیمان راستین ملت با رهبری برمی‌شمارد. در راهپیمایی بیست و دوم بهمن امسال نیز آحاد ملت مسلمان گیلان، فرزندان دیار میرزا کوچک حماسه‌ای شکوهمند خلق می‌نمایند تا برگی زرّین از ولایتمداری مردم گیلان در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی نقش بندد. در راهپیمایی بیست و دوم بهمن شهیدان انقلاب اسلامی،منتظر حضور فجرآفرینانی هستند تا با تجدید عهد به ساحت ولایت اقتدار ملت ایران را یک‌بار دیگر به نمایش جهانیان گذارند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد