صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







جشن بزرگ انقلاب در شهرستان رضوانشهر + تصاویر

به مناسبت بیست و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، جشن بزرگ انقلاب، بعد از نماز مغرب و عشاء شنبه 18 بهمن در سالن 9 دی سپاه با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده شهرستان، جمعی از مسئولین شهرستانی و حضور پرشور مردم برگزار شد. علیرضا ملکی نژاد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر در […]

کد خبر : 14980 | 9:53 ق.ظ | ۲۰ بهمن , ۱۳۹۳

جشن 61

به مناسبت بیست و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، جشن بزرگ انقلاب، بعد از نماز مغرب و عشاء شنبه 18 بهمن در سالن 9 دی سپاه با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده شهرستان، جمعی از مسئولین شهرستانی و حضور پرشور مردم برگزار شد.

علیرضا ملکی نژاد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر در حاشیه برگزاری این مراسم پیروزی انقلاب اسلامی را نتیجه حضور گسترده مردم ولایتمدار و رهبری داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) برشمرد و اظهار داشت: امروز نیز به برکت وجود مقام عظمای ولایت و رهبری هوشمندانه ایشان و به پشتوانه مردم غیور و دلیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت و اقتدار در حال حرکت به سوی تعالی و پیشرفت است.

وی در ادامه گفت: ملت ایران عزتش در استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است که این هم مرهون فداکاری شهدا و امام راحل و پیشکسوتانی است  که در انقلاب زحمت کشیدند.

ملکی نژاد، دهه فجر را تجلی صبر، استقامت و پشتکار مردم همیشه در صحنه ایران دانست و گفت: اگر امروز عزت و اقتدار داریم و نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه حرف اول را می زند، مرهون خون شهدا و پیروزی مردم و انقلاب در سال۵۷ است.

دبیر کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر شهرستان رضوانشهر در ادامه گفت: از برنامه های این مراسم اجرای سرود، دکلمه، اجرای نمایش کمدی، مسابقه و سرگرمی برای کودکان و موسیقی سنتی از جمله برنامه های شاد و متنوع فرهنگی هنری اجرای شده در آیین جشن انقلاب رضوانشهر بوده است.

در پایان از شرکت کنندگان در مسابقات و گروه های هنری با اهدای جوایز تشویق بعمل آمد.

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد