صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







برگزاری جشن بزرگ انقلاب و جشنواره نقاشی در شهرستان تالش

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش از برگزاری جشن بزرگ انقلاب در طولارود تالش و دو جشنواره نقاشی برای کودکان و نوجوانان این شهرستان خبر داد. بهرام خوشحال گفت: به منظور گرامیداشت ایام ا… پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش، اداره تبلیغات اسلامی، بخشداری بخش مرکزی، […]

کد خبر : 14988 | 10:35 ق.ظ | ۲۰ بهمن , ۱۳۹۳

جشن 96

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش از برگزاری جشن بزرگ انقلاب در طولارود تالش و دو جشنواره نقاشی برای کودکان و نوجوانان این شهرستان خبر داد.

بهرام خوشحال گفت: به منظور گرامیداشت ایام ا… پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش، اداره تبلیغات اسلامی، بخشداری بخش مرکزی، سپاه ناحیه تالش و کانون فرهنگی وهنری بیت الکوثر مسجد صاحب الزمان (عج) طولارود مشترکا جشن بزرگ انقلاب را عصر جمعه 17 بهمن در این مسجد برگزار کردند.

به گفته وی؛ در این برنامه که با حضور محمود شکری نماینده مردم تالش، رضوانشهر وماسال در مجلس شورای اسلامی، فتح الهی فرماندار شهرستان تالش و مسئولین و روسای ادارات و نهادها و جمعی از مردم مومن و ولایی تالش برگزار شد، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، گرود سرود فدک (برادران) پایگاه شهید نبوی طولارود به اجرای برنامه پرداخت.

در ادامه حضرت حجت الاسلام ملائکی رییس اداره تبلیغات اسلامی تالش درباره نقش انقلاب اسلامی در شکل گیری انقلاب در جهان مطالبی را بیان و سپس شکری نماینده مردم تالش درخصوص انقلاب اسلامی ونقش و جایگاه حضرت امام (ره) در رهبری و هدایت انقلاب اسلامی ایران و پیروزی شکوهمند آن سخنرانی کرد.

پس از آن، گروه سرود خواهران کانون فرهنگی و هنری بیت الکوثر مسجد صاحب الزمان (عج) طولارود به اجرای سرود پرداخت و در پایان مراسم مداحی مداح اهل بیت عصمت و طهارت محمد حسینی و اهدای جوایز به ده تن از برگزیدگان مسابقه حضوری بود.

برگزاری جشنواره نقاشی فجر در تالش

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش در ادامه در خصوص برگزاری جشنواره نقاشی فجر اظهار کرد: به منظور گرامیداشت ایام ا… پیروزی شکوهمند دهه مبارک فجر اداره فرهنگ وارشاداسلامی تالش باهمکاری انجمن هنرهای تجسمی جشنواره نقاشی فجر را در مجتمع فرهنگی وهنری معراج تالش برگزار کرد.

وی افزود: دراین جشنواره که صبح پنجشنبه 16 بهمن برگزار شد خواهران و برادران شرکت کننده درجشنواره درمقطع ابتدایی وراهنمایی و دبیرستان به رقابت پرداخته ولحظات حضور امت حزب الله وپیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را با رنگ به تصویر کشیدند.

به گفته خوشحال؛ در این جشنواره به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 36 نفر به عنوان برگزیدگان جشنواره در بخش خواهران و برادران در مقاصع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در رشته های مداد رنگی، آب رنگ، سیاه قلم و رنگ روغن به عنوان برگزیدگان جشنواره معرفی شدند.

برگزاری جشنواره نقاشی انقلاب در جوار شهدا در تالش

وی در ادامه بیان کرد: اداره فرهنگ و ارشاداسلامی تالش باهمکار کانون فرهنگی وهنری امام جعفر صادق (ع) مسجد امام جعفر صادق (ع) تالش به منظورگرامیداشت ایام ا… پیروزی شکوهمند دهه مبارک فجر جشنواره نقاشی انقلاب را درمحل مرقد مطهر حضرت سیدنیکی درمزارشهدای شهرستان تالش برگزار کرد.

خوشحال تصریح کرد: در این جشنواره که عصر پنجشنبه 16 بهمن برگزار شد بیش از سی تن از خواهران در مقطع ابتدایی و راهنمایی شرکت داشتند و لحظات حضور امت حزب الله وپیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به تصویر کشیدند.

این مسئول گفت: در این جشنواره به 12 تن از برگزیدگان جشنواره هدایایی به رسم یادبود اهدا شد و در پایان کلیه عوامل اجرایی و شرکت کنندگان با حضور در مزار شهدای تالش، یاد و خاطره امام (ره) و شهدا را گرامی داشته و با آرمان های والای آنان تجدید میثاق کردند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد