صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







آیت الله امینیان: دنیا بدانند که ما در 22 بهمن یه صحنه خواهيم آمد

نماينده خبرگان رهبري، با صدور اطلاعيه اي  که در اختيار خبرگزاري قرار گرفت گفت: همه جهان بدانند که ما در 22 بهمن به صحنه خواهيم آمد. آيت الله محمد علي امينيان با تاکيد بر اين نکته که  خروش ملتي با عظمت و بزرگوار و با اراده اي همچون صلابت تاريخ در راه است  تصريح کرد […]

کد خبر : 15030 | 5:24 ب.ظ | ۲۱ بهمن , ۱۳۹۳

آیت‌اله مختار امینیان

نماينده خبرگان رهبري، با صدور اطلاعيه اي  که در اختيار خبرگزاري قرار گرفت گفت: همه جهان بدانند که ما در 22 بهمن به صحنه خواهيم آمد.
آيت الله محمد علي امينيان با تاکيد بر اين نکته که  خروش ملتي با عظمت و بزرگوار و با اراده اي همچون صلابت تاريخ در راه است  تصريح کرد : ملت ظلم ستيز ايران با نابود کردن رژيم 2500 ساله طاغوت ، خود را ، مقاومت خود را ، عزت و سربلندي خود را ثابت کرد
وي با اشاره به پيروزي انقلاب در 22 بهمن 57 به رهبري حضرت امام خميني (ره) افزود : ، با استقبال از سي و ششمين سال تولد پيروزي انقلاب اسلامي و با حضور گرم و پرشور خود در راه پيمايي يوم الله 22بهمن اين روز بزرگ اسلامي را  جشن مي گيريم.
در بخشي ديگر از اين بيانيه آمده است : با فرياد هاي مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل به همه مستکبران و دشمنان خود مي خواهيم فهماند که ملت ايران ،  ملتي با درک ، با فهم، با فرهنگ و با بصيرت است و تا آخر با سرمايه جانش و با فرمان ولي امر مسلمين از اين انقلاب اسلامي ، ارزشها و آرمانها و اصول آن با جان و خون خويش پاسداري و حفاظت مي کند .
عضو عالي شوراهاي حوزه علميه کشور تصريح کرد:  همه بدانند که ما در 22 بهمن مي آييم و به همه جهانيان نشان خواهيم داد که هر کسي که بخواهد اسلام ، پيامبر ، نظام و ملت ما را تحقير کند  با ضربه متقابل و محکم اين ملت درهم کوبيده خواهد شد .
آيت الله امينيان افزود : حضور شما در راه پيمايي 22 بهمن  به دشمنان ايران اسلامي خواهد فهماند که ملت ايران ، ملتي بزرگ ، حماسه ساز و تاريخي است و از حمايت و همراهي با رهبر انقلاب ، دوستان نظام اسلامي دست نخواهد کشيد.
عضو خبرگان رهبري خاطر نشان کرد : حضور در  راهپيمايي 22 بهمن ، عبادتي بزرگ است که موجب خوشنودي خداوند رحمان و رحيم ، رضايت مندي امام زمان (عج) ، شهداء و روح بلند و ملکوتي امام خميني (ره) بنيانگذار عزيز جمهوري اسلامي ايران است.
وي ازملت بزرگ گيلان و فرزندان ميرزا کوچک خان بويژه نوجوانان و جوانان گيلان خواست با حضور در راه پيمايي شکوهمند و پر عظمت 22 بهمن نقش تاريخي خود را ثابت نمايند وبه  دشمنان نظام پاسخي دندان شکن و کوبنده خواهيم داد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد