صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مردم ولایتمدار گیلان، حماسه دیگری از دلبستگی به نظام اسلامی آفریدند

نماینده ولی فقیه، استاندار و رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس، با صدور بیانیه ای ضمن قدردانی از حضور مردم استان در راهپیمایی یوم الله 22بهمن گفتند: مردم ولایتمدار گیلان در راهپیمایی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب، حماسه دیگری از دلبستگی به نظام اسلامی آفریدند. آیت الله زین العابدین قربانی، محمدعلی نجفی و محمود […]

کد خبر : 15230 | 12:24 ب.ظ | ۲۳ بهمن , ۱۳۹۳

مشترک19

نماینده ولی فقیه، استاندار و رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس، با صدور بیانیه ای ضمن قدردانی از حضور مردم استان در راهپیمایی یوم الله 22بهمن گفتند: مردم ولایتمدار گیلان در راهپیمایی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب، حماسه دیگری از دلبستگی به نظام اسلامی آفریدند.

آیت الله زین العابدین قربانی، محمدعلی نجفی و محمود شکری در این بیانیه، آورده اند: راهپیمایی پرشور امروز مردم ولایتمدار گیلان همگام با ملت بزرگ ایران در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حماسه دیگری از دلبستگی به ارزش های والای این نظام مقدس و چهره ای برجسته، شکوفنده و زنده از انقلاب اسلامی را در برابر دیدگان جهانیان آفرید.

در این بیانیه افزوده شده: این راهپیمایی نشان داد تمامی زنان و مردان، اقوام، گروه ها و سلیقه های مختلف سیاسی در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و دفاع از آرمان های والای معمار کبیر انقلاب، ید واحده هستند و ایمان اسلامی در اعماق دل مردم از همه قشرها، نفوذ دارد.
در ادامه بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه، استاندار و رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس آمده است: بی شک حضور آگاهانه مردم در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی، حافظ حقیقی دستاوردهایی است که حاصل ایثار هزاران شهید و جانباز دلاور است.
آیت الله زین العابدین قربانی، محمدعلی نجفی و محمود شکری در خاتمه این بیانیه مشترک اضافه کرده اند: اینجانبان از مردم هوشیار گیلان که در این حماسه حضور به خوبی سهیم بودند، تشکر و قدردانی نموده و سعادت و سربلندی همگان را در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمان های درخشان انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند منان مسألت می نماییم.
راهپیمایی باشکوه مردم گیلان همگام با سایر نقاط میهن اسلامی، در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پرشور تر از سال های گذشته برگزار شد.
محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سخنران این مراسم در میدان شهدای ذهاب (شهرداری) رشت بود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد