صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شهدای گمنام در شهرستان صومعه‌سرا خاکسپاری می‌شوند

خاکسپاری شهدای گمنام در صومعه‌سرا رجبی با بیان اینکه دو برنامه بزرگ در شهرستان در حال پیگیری است، افزود: چندتن از پیکرهای شهدای گمنام همزمان با ایام فاطمیه در صومعه‌سرا خاکسپاری می‌شود. وی با بیان اینکه در این راستا تصمیمات مسئولان امر باید خدا محورباشد نه خط محور، گفت: باید پیکر شهدای گمنام در قسمتی […]

کد خبر : 15282 | 8:54 ق.ظ | ۲۷ بهمن , ۱۳۹۳

شهید-گمنام61

خاکسپاری شهدای گمنام در صومعه‌سرا

رجبی با بیان اینکه دو برنامه بزرگ در شهرستان در حال پیگیری است، افزود: چندتن از پیکرهای شهدای گمنام همزمان با ایام فاطمیه در صومعه‌سرا خاکسپاری می‌شود.

وی با بیان اینکه در این راستا تصمیمات مسئولان امر باید خدا محورباشد نه خط محور، گفت: باید پیکر شهدای گمنام در قسمتی از شهر که در آینده افقی روشن دارد و قشرهای آینده بتوانند از این فضا استفاده کنند خاکسپاری شود.

به گزارش شبستان، فرماندار صومعه‌سرا تصریح کرد: اواسط اسفندماه سال جاری یادواره ۵۰۰شهید والامقام صومعه‌سرا با سخنرانی یکی از افراد شاخص کشوری در این شهرستان برگزار می‌شود.

غلام‌حسین رجبی، فرماندار صومعه‌سرا در جلسه کمیته برنامه‌ریزی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: شهرستان صومعه‌سرا در بحث تخصیص بودجه، افتتاح پروژه‌ها و همراهی مسئولان در دهه فجر یکی از بهترین‌ شهرستان‌های استان است.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه به خصوص نماینده صدا و سیما اخبار دهه فجر را به خوبی پوشش دادند، افزود: بخش موثر در امر اطلاع‌رسانی صدا و سیما را باید قدر دانست.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد