صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یادواره شهدای تخریبچی گیلان/ انقلاب ما برگرفته از آموزه‌های عاشورایی است + تصاویر

فرمانده لشکر سیدالشهدا (ع) گفت: مشروعیتی برای رژیم صهیونیستی در تفکر امام (ره) وجود ندارد. به گزارش فارس، سردار علی نصیری در مراسم یازدهمین یادواره 101 شهید تخریب‌چی گیلان در مهدیه شهر رشت با تبریک خلق حماسه 22 بهمن امسال اظهار کرد: حماسه 22 بهمن اوج دلدادگی مردم ایران به اسلام و نظام اسلامی بود. […]

کد خبر : 15284 | 8:58 ق.ظ | ۲۷ بهمن , ۱۳۹۳

IMG_8841

فرمانده لشکر سیدالشهدا (ع) گفت: مشروعیتی برای رژیم صهیونیستی در تفکر امام (ره) وجود ندارد.

به گزارش فارس، سردار علی نصیری در مراسم یازدهمین یادواره 101 شهید تخریب‌چی گیلان در مهدیه شهر رشت با تبریک خلق حماسه 22 بهمن امسال اظهار کرد: حماسه 22 بهمن اوج دلدادگی مردم ایران به اسلام و نظام اسلامی بود.

وی حماسه 22 بهمن را اوج ولایتمداری ملت ایران عنوان کرد و افزود: حماسه انقلاب اسلامی در تاریخ ملت ایران ماندگار شده است.

نصیری با اشاره به قدرت‌نمایی انقلاب اسلامی در منطقه و جهان، بیان کرد: اوج دلدادگی مردم ایران را در دوران دفاع مقدس تجربه کردیم.

فرمانده لشکر سیدالشهدا (ع) به وابستگی ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رژیم گذشته در راستای منافع دشمنان اسلام عمل می‌کرد.

وی، حرکت انقلاب اسلامی را بر مبنای الهی و اعتقادی خواند و تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر پایه مکتب عاشورایی است و اوج این دلدادگی را در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی مشاهده کردیم.

نصیری با بیان اینکه ملت ایران به رهبری امام (ره) رژیم قدرتمند منطقه‌ای را کنار زد، خاطرنشان کرد: خرداد سال 42 انقلاب اسلامی با حرکت امام (ره) آغاز و در 22 بهمن سال 57 به پیروزی رسید.

فرمانده لشکر سیدالشهدا (ع)، تفکر امام (ره) را بسیار مهم و ارزشمند توصیف کرد و یادآور شد: تفکر امام (ره) توانست موجب موفقیت انقلاب اسلامی در 36 سال گذشته شود.

وی با اشاره به اینکه امام (ره) اسلام واقعی را با وقوع انقلاب اسلامی معنا کرد و افزود: انقلاب اسلامی برگرفته از آموزه‌های عاشورایی است.

نصیری، انقلاب اسلامی را حرکتی اعتقادی و دینی عنوان کرد و گفت: تفکر امام (ره) و انقلاب اسلامی ظلم‌ستیزی علیه مستکبران را معنا کرد.

فرمانده لشکر سیدالشهدا (ع) با بیان اینکه زیاده‌خواهی در تفکر امام (ره) معنا ندارد، تصریح کرد: در تفکر امام (ره) مشروعیتی برای رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

وی ادامه داد: دشمن به‌ دنبال تسلط بر تمام منابع منطقه بوده و بدترین فتنه‌ها علیه انقلاب اسلامی را به‌کار برده است.

نصیری با اشاره به اینکه ملت ایران سالروز دفاع مقدس را جشن می‌گیرد و به آن افتخار می‌کند، بیان کرد: در جنگ شهادت، اسارت، مجروح شدن و بمباران وجود دارد اما در دفاع مقدس تلاش برای رضای خدا بود و آن‌چه برای خدا باشد زیبا است.

IMG_8856

فرمانده لشکر سیدالشهدا (ع) آرزوی شهادت را اوج افتخار در تفکر امام (ره) عنوان کرد و گفت: امروز تفکر شهادت‌طلبی از مرزهای ایران اسلامی عبور کرده و در منطقه گسترده شده است.

وی با بیان اینکه عشق به امام (ره) و مقام معظم رهبری در خارج از مرزهای ایران اسلامی به عنوان یک اصل دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: دشمن از ترویج تفکر امام (ره) هراس دارد.

نصیری، گسترش بیداری اسلامی را به برکت تفکر امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی خواند و یادآور شد: پیروزی مقاومت در منطقه ناشی از تفکر امام (ره) است.

فرمانده لشکر سیدالشهدا (ع) به عملیات نظامی حزب‌الله لبنان در مقابل رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی اشاره کرد و افزود: دشمن از عملیات مذکور دچار سردرگمی شده و این موضوع اوج ذلت آنها را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه تفکر امام (ره) با جنگ سخت و نیمه‌سخت از بین نمی‌رود، اظهار کرد: دشمن جنگ نرم برای مقابله با نظام اسلامی را آغاز کرده است.

نصیری انقلاب اسلامی را منشأ زلالی توصیف کرد که می‌تواند منشأ خیر برای انسان‌ها باشد و متذکر شد: قرن آینده مردم اروپا به‌ ویژه فرانسه بیشترین گرایش را به اسلام پیدا می‌کنند.

فرمانده لشکر سیدالشهدا (ع) تفرقه بین شیعه و سنی را سیاست برد ـ برد دشمن در مقابل انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دشمن به‌ دنبال ترویج فرهنگ غلطی از شیعه در منطقه است.

وی، ایجاد گسست بین نسل امروز و دیروز را از توطئه‌های دشمن خواند و تشریح کرد: تفکر امام (ره) انقلاب اسلامی را در مقابل توطئه‌های دشمن حفظ می‌کند.

نصیری در پایان با اشاره به اینکه شهدا معبری صحیح در مقابل ملت ایران باز کردند، توضیح داد: شهدا ستارگان درخشانی هستند که مسیر درست را به ما نشان می‌دهند و این مسیر با بصیرت و هوشیاری حفظ می‌شود.

برای دیدن تصاویر در اندازه بزرگتر بر روی عکس ها کلیک کنید…

IMG_8823

.

IMG_8826

.

IMG_8838

.

IMG_8845

.

IMG_8850

.

IMG_8853

.

IMG_8861

.

IMG_8858

.

IMG_8848

.

IMG_8867

IMG_8862






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد