صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






جشنواره «شعر شیدایی» در رشت برگزار شد

جشنواره شعر شیدایی در راستای برگزاری اولین کنگره شهدای دانشجوی استان گیلان با معرفی برگزیدگان برگزار شد. مرتضی عابدپور، دبیراجرایی جشنواره شعر شیدایی در اختتامیه این جشنواره که دیروز، 27بهمن در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، با بیان اینکه این جشنواره گام نخست فعالیت‌های هنری ادبی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است، […]

کد خبر : 15318 | 10:48 ق.ظ | ۲۸ بهمن , ۱۳۹۳

شعر شیدایی60

جشنواره شعر شیدایی در راستای برگزاری اولین کنگره شهدای دانشجوی استان گیلان با معرفی برگزیدگان برگزار شد.

مرتضی عابدپور، دبیراجرایی جشنواره شعر شیدایی در اختتامیه این جشنواره که دیروز، 27بهمن در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، با بیان اینکه این جشنواره گام نخست فعالیت‌های هنری ادبی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: در این جشنواره که در دو بخش ویژه(دفاع مقدس) و آزاد در تمامی قالب‌های شعری، برگزار شد، 254 اثر به دبیرخانه ارسال شد.
وی با اشاره به اینکه 101 اثر در بخش دفاع مقس و 153 اثر نیز در بخش آزاد ارایه شده بود، گفت: روح الله ملک زاده، حمید نظری و سینا جهانی، داوری به گزارش ایکنا این جشنواره را برعهده داشتند که هر سه از جوانان موفق در عرصه شعر و هنر می باشند.
عابدپور با بیان اینکه متاسفانه در مدیریت فرهنگی با ضعف هایی روبرو هستیم، تصریح کرد:ضعف در مدیریت فرهنگی موجب شده است که نتوانیم شعرهای شاعران جوانمان را آنگونه که باید به گوش مخاطب برسانیم.
دبیراجرایی جشنواره شعر شیدایی با بیان اینکه کارهای فرهنگی ما نباید آماری باشند، تاکید کرد: برای حفظ استعدادهای ایرانی باید انجمن ‌های حرفه‌ای دایر شود، تا خروجی این جشنواره ها را در عرصه های مختلف هنری و ادبی ماندگار سازیم.
وی آثار رسیده به این جشنواره را رکورد خوبی برای جشنواره‌های شعر دانشجویی استان و کشور دانست و گفت: اختصاص بخش آزاد به این قبیل جشنواره ها موجب می شود تا شاهد کثرت آثار رسیده به جشنواره از اقشار مختلف جامعه با سلایق گوناگون باشیم.
یادآور می شود، در پایان این مراسم در هربخش ۵ برگزیده و ۵ تقدیری مورد تجلیل قرار گرفتند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد