صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






راهپیمایی 22 بهمن ، بیعت چندین باره ملت با آرمان های انقلاب اسلامی بود

” اصغر آب خضر “، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ؛ با تقدیر از شرکت و حضور همه اقشار ، آحاد و صنوف مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن، این اقدام را بیعت چندین باره آنان با آرمان های انقلاب اسلامی دانست. اصغر آب خضر : راهپیمایی 22 بهمن را جلوه ای از وحدت […]

کد خبر : 15335 | 11:48 ق.ظ | ۲۹ بهمن , ۱۳۹۳

آب خضر اصغر14

” اصغر آب خضر “، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ؛ با تقدیر از شرکت و حضور همه اقشار ، آحاد و صنوف مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن، این اقدام را بیعت چندین باره آنان با آرمان های انقلاب اسلامی دانست.

اصغر آب خضر : راهپیمایی 22 بهمن را جلوه ای از وحدت و اتمام حجت ملت با دشمنان و همچنین پشتیبانی از مذاکره کنندگان هسته ای برای احقاق حق مردم توصیف کرد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: حضور باشکوه و انقلابی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر وابستگی عمیق مردم به انقلاب و ملت به ولایت و نشان از عمق استراتژیک و قدرت نرم نظام اسلامی است.

به گزارش ادارۀ کل روابط عمومی و امور بین الملل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ “دکتر اصغر آب خضر ” ، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مصاحبه ای با پایگاه اطلاع رسانی این شورا ، ضمن اعلام تشکر و سپاس خود از حضور حماسی و بصیرتمند و به لحظۀ مردم شجاع ایران در آوردگاه یوم الله 22 بهمن ؛ به برخی از پیام ها و پیامدها ، آثار و برکات راهپیمایی باشکوه مردم و بیان برخی اقدامات انجام شده پرداخت.

آب خضر در این خصوص گفت: سی‌وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی در 22 بهمن 1393 برگزار شد که ملت ایران بار دیگر حماسه ای برتر از سالیان قبل و فراتر از انتظارها خلق کرد.

وی انقلاب اسلامی ایران را از مهمترین و تأثیرگذارترین رویدادهای سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی قرون اخیر جهان دانست و گفت:
ویژگی‌های ممتاز انقلاب اسلامی ایران و تفاوت این انقلاب به‌عنوان مردمی‌ترین انقلاب جهان معاصر با سایر انقلابی‌های بزرگ جهان را باید در خصلت‌های بنیادین و اهداف ارزشی و والای آن جستجو کرد.

آب خضر گفت: این‌‌ها ، همه ، حماسه بزرگ ملت ایران در پرتو انقلاب کبیر اسلامی به رهبری بنیانگذار آن ، حضرت امام خمینی(ره) و هدایت‌های پیامبرگونه آن عبد صالح خدا و خلف شایسته‌‌اش ، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و لبیک رسای امت الهی و ملت بزرگ ایران به ندای انقلاب و رهبران الهی آن است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این طور ادامه داد: اینک در طلیعه‌ سی و هـفتــمین بهار آزادی و عزت و پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ پر فروغ و افتخارآفرین ملت بزرگ و غیور ایران ، جبین شکر و جبهۀ خضوع و خشوع به درگاه حضرت حق می‌ساییم و از اینکه بار دیگر توفیق صدور موفقیت‌آمیز پیـام و صدای انقلاب اسلامی و حضور در شعاع انوار نهضت عظیم الهی– اسلامی امام راحل و ادامه مسیر در سایه ولایت مقام معظم رهبری مد ظله العالی را نصیب ما و ملت شجاع و انقلابی و آگاه ایران اسلامی کرد ، خداوند سبحان را شاکر و سپاسگزاریم .

وی اضافه کرد: بر اساس آمار برآوردهای اولیه کارشناسان وگزارشات رسیده از منابع مختلف و استان ها به این شورا ، حاکی از حضور پرنگ‌تر و باشکوه تر مردم در راهپیمایی امسال نسبت به سال های گذشته است.

این استاد دانشگاه در ادامه افزود: حضور همه ی اقشار از پیر و جوان ، زن و مرد ، خرد و کلان ؛آن هم در شرایطی که 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است، بزرگترین نعمت الهی است که باید همه ی عمر را برای آن شکر گزاری کرد و مسئولان نظام نیز بایستی قدردان این همه شور وشعور وصف ناپذیر و لحظه شناسی و درایت و بصیرت ملت فهیم و قهرمان ایران باشند.
راهپیمایی 22 بهمن امسال در حالی برگزار شد که بخش عمده‌ای از شعارهای این روز به مذاکرات هسته‌ای اختصاص و حمایت از تیم مذاکره کنندۀ ایران داشت.
شعارهای «نه تحریم، نه ذلت، مذاکره با عزت»، «گرگ گرگ است، فقط قصد دریدن دارد»، «توافق خوب فقط، لغو همه تحریم‌ها»،«توافق سیاسی، نیرنگ آمریکایی»، «نه گفت‌وگو نه رویا، نبرد با آمریکا»، «تنها مسیر عزت، شفافیت، صداقت» و «به آمریکای شیاد، نمی‌کنیم اعتماد» تنها بخشی از شعارهایی بود که از گوشه گوشه راهپیمایی عظیم مردمی در روز 22 بهمن در تهران و سراسر کشور به گوش می‌رسید.
عمده سؤالات خبرنگاران از مقامات کشوری و لشکری شرکت کننده در راهپیمایی امسال نیز بیشتر حول محور فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توافق جامع هسته‌ای و آینده مذاکرات با 1+5 می‌چرخید.

آب خضر اعلام کرد: حضور اقشار مردم در یوم الله 22 بهمن، رفراندومی برای تایید و تضمین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ با بیان این که ؛ حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پیامدهای متعددی داشت، افزود: این راهپیمایی در درجه اول، بیعت مجدد آحاد ملت با آرمان‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بود.

وی با اشاره به این که مردم ما تاکید داشتند که سر سوزنی از حقوق هسته‌ای کوتاه نخواهند آمد، ادامه داد: بر ما واجب است از هر آنچه که مقام معظم رهبری به عنوان خطوط قرمز در مسائل هسته‌ای اعلام کرده باشند حمایت کنیم. عزت و استقلال برای کشور ما آن است ؛توافقی که موجب خدشه‌دار شدن آبرو و صلابت ایرانی می‌شود، نداشته باشیم.

آب خضر در ادامه با بیان این که راهپیمایی مردم ایران در 22 بهمن در ابعاد منطقه‌یی و بین المللی نیز دارای پیامدهایی بود، تصریح کرد: در اطراف کشور خودمان رژیم‌هایی هستند که هیچ‌گونه رفراندوم و مردم سالاری و حق رأی و مشارکت جدی و مستقیم مردمی ندارند و به نظر بنده ، حضور مردم در یوم الله 22 بهمن فقط یک راهپیمایی صرف نبود بلکه رفراندومی چند باره برای تایید و تضمین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

وی هم‌چنین خطاب به سران کشورهای منطقه گفت: باید با مردم بود و نه بر مردم و علیه مردم ، باید در دل مردم نفوذ کرد و نه با زور و اسلحه آنان را وادار به همراهی و حمایت کرد زیرا نمی‌توان با فشار کشوری را اداره کرد.
آب خضر گفت : ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی بار دیگر عظمت و اقتدار خود را نمایش داد و دشمنان ، به ویژه استکبار جهانی را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشت.

این استاد دانشگاه در ادامه افزود: بزرگترین جشن ملی ما راهپیمایی 22 بهمن است که دارای دو ویژگی است ؛ نخست آنکه فرهنگ راهپیمایی ریشه در جشن ملی ما دارد و از سویی نمادی از آینده انقلاب است از آن رو که مقصد نهایی انقلاب اسلامی حاکمیت اسلام و صلح و دوستی و عدالت در سراسر کره زمین است.

آب خضر با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم باشکوه 22 بهمن، اظهار داشت: این مهم نشان می‌دهد انقلابی که با مردم آغاز شد و به مردم متکی است با مردم نیز ماندگار خواهد ‌شد.

وی با بیان اینکه 22 بهمن ماه روز جشن تولد انقلاب است، افزود : مردم بار دیگر ثابت کردند پشتیبان انقلاب اسلامی ، جمهوری اسلامی ایران ، ولایت فقیه ورهبری هستند و همیشه در کنار انقلاب و نظام می‌مانند.

آب خضر با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت در برابر جبهۀ سلطه و استکبار جهانی که دشمنان نظام و انقلاب و برخی از عوامل و مزدوران داخلی و خارجی آن ، از صدور اندیشه‌های آن ترسان و هراسانند ، یکی از آثار و برکات راهپیمایی 22 بهمن است ، گفت: این حضور بیانگر وابستگی عمیق به انقلاب و عزم ملی در پاسخ به متجاوزان و زورگویان است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ؛ با اشاره به بارش باران و برف و سرمای شدید در بسیاری از استان های سراسر کشور ، از حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تقدیر کرده و بیان داشت : ملت بزرگ ایران همواره ثابت کردند که در سرما و گرما و حتی در شرایط جوی نامساعد، برف سنگین و باران شدید در یوم الله‌ 22 بهمن ، همیشه حضور پرشور و نشاط داشته و پاسخ یاوه گویی های دشمنان را قاطعانه می دهند.

وی با اشاره به بازتاب های گسترده ، متنوع و متفاوت رسانه های خارجی با توجه به نوع مأموریت و جهان بینی و سیاست های کلان خود به مراسم راهپیمایی 22 بهمن سال 1393 گفت : برخی از رسانه ها با نگاه واقع بینانه و درست ، با بهت و حیرت به راهپیمایی عظیم و میلیونی 22 بهمن نگاه کرده و در بازتاب های خود عنوان کردند : با وجود تحریم های سخت و یکجانبه غرب علیه ملت و دولت ، مردم شجاع ایران همچنان سالگرد پیروزی خود را جشن می گیرند.

آب خضر در پایان؛ از مراجع عالیقدر تقلید و رؤسای محترم قوا و مسئولان عالی رتبۀ کشوری و لشکری ، اعضای محترم هئیات دولت و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ، به خصوص ریاست محترم جمهوری که با حضور و سخنرانی خود در جایگاه مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در میدان بزرگ آزادی ، پاسخی قاطع و روشن به زیاده خواهی های امریکا و استکبار دادند ؛ تقدیر و تشکر نموده و نیز همچنین از تمامی سازمان ها ، دستگاه ها ، نهادها و ارگان ها در سراسر کشور ، از تمامی ائمه محترم جمعه و جماعات ، علما و روحانیت معظم ، همۀ استانداران ، فرمانداران ، بخشداران و دهداران محترم به ویژه رسانه های جمعی و گروهی ، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در امر اطلاع رسانی و آگاه سازی و تنویرافکار و بسیج عمومی گام های اساسی برداشتند ، و از تمامی وزارتخانه ها و دوایر دولتی و خصوصی ، شهرداری تهران و سازمانهای تابعه ، عوامل محترم راهنمایی و رانندگی ، پلیس راهور و ناجا ، سازمان شهرداری ها و دهیاری ها ، آتش‌نشانی ، سازمان آب و برق ، اورژانس و عوامل انتظامی ، امنیتی ، هلال‌احمر، اورژانس ، انتقال خون ، ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ، ارتش ، سپاه و بسیج تشکر ویژه ای به عمل آورد






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد