صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






استاندار: موزه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گیلان ایجاد می‌شود

استاندار گیلان با بیان اینکه برای تهیه زمین موزه شهدای استان با مشکل مواجه هستیم گفت: موزه شهدای دفاع مقدس و انقلاب در گیلان ایجاد می‌شود. محمدعلی نجفی در جلسه هماهنگی بزرگداشت روز شهدا با تبریک میلاد حضرت زینب (س)، روز پرستار و مهندس اظهار کرد: راهپیمایی روز 22 بهمن با حضور با شکوه مردم […]

کد خبر : 15383 | 9:26 ق.ظ | ۶ اسفند , ۱۳۹۳

f2gwsdc4

استاندار گیلان با بیان اینکه برای تهیه زمین موزه شهدای استان با مشکل مواجه هستیم گفت: موزه شهدای دفاع مقدس و انقلاب در گیلان ایجاد می‌شود.

محمدعلی نجفی در جلسه هماهنگی بزرگداشت روز شهدا با تبریک میلاد حضرت زینب (س)، روز پرستار و مهندس اظهار کرد: راهپیمایی روز 22 بهمن با حضور با شکوه مردم و هماهنگی نهادهای مختلف برگزار شد و از دست‌اندرکارن این مراسم به‌ویژه مردم قدردانی می‌کنم.

وی به هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با خانواده شهدا در دهه فجر امسال اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا به پیروزی رسیده و تداوم پیدا کرده است.

نجفی با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بیان کرد: افراد بسیاری در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار آن و همچنین در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

استاندار گیلان خواستار اجرای برنامه‌های ابتکاری و جذاب در برگزاری یادواره شهدا در استان شد و تصریح کرد: جوانان در یادواره‌های شهدا حضوری پررنگ دارند.

وی به شهید ابوالحسن کریمی اشاره کرد و گفت: افتخار شاگردی شهید کریمی از سرداران گیلان را دارم و این شهید بزرگوار با تشکیل کلاس‌های مختلف در پیروزی انقلاب نقش اساسی داشت.

نجفی بازیابی سیره شهدا را مهم عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها باید در ارتقای رویکرد موضوع شهدا در جامعه تلاش کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها در معرفی شهدا در جامعه می‌توانند حرکت جدی داشته باشند، خاطرنشان کرد: سیره شهدا باید برای نسل امروز تبیین شود.

وی از ایجاد موزه شهدای جنگ و انقلاب در گیلان خبر داد و یادآور شد: سال‌هاست در تهیه زمین برای موزه شهدای استان با مشکل مواجه هستیم و جلسه نهایی اسفند ماه جاری برگزار می‌شود.

*احیای فرهنگ ایثار از ظرفیت‌های فرهنگی روز شهداست

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در جلسه مذکور گفت: احیاء، حفظ و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت از ظرفیت‌های فرهنگی روز بزرگداشت شهدا است.

ابراهیم طاهرنژاد بر زنده نگه‌داشتن یاد، نام و خاطره شهیدان تاکید کرد و افزود: شناساندن و نهادینه کردن روز بزرگداشت شهدا نیاز امروز جامعه است.

وی با اشاره به دیدار مدیران دستگاه‌های مختلف گیلان با ایثارگران هم‌زمان با 22 اسفند ماه جاری، بیان کرد: تمام مردم عاشق شهدا هستند و شهیدان قهرمانان دینی و ملی محسوب می‌شوند.

93dhv147tk2






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد