صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






فرمانده سپاه قدس گیلان: سیره شهدا برای نسل امروز روان‌خوانی شود

فرمانده سپاه قدس گیلان، شهدا را برای نسل جوان دست‌یافتنی دانست و گفت: سیره شهدا برای نسل امروز روان‌خوانی شود. سردار هامون محمدی در جلسه هماهنگی بزرگداشت روز شهدا با تاکید بر آشنایی نسل امروز با سیره شهیدان اظهار کرد: مسیر شهدا باید مانند گذشته پیموده شود و شهیدان بهترین الگو برای جوانان هستند. وی […]

کد خبر : 15389 | 9:45 ق.ظ | ۶ اسفند , ۱۳۹۳

f2gwsdc4
فرمانده سپاه قدس گیلان، شهدا را برای نسل جوان دست‌یافتنی دانست و گفت: سیره شهدا برای نسل امروز روان‌خوانی شود.

سردار هامون محمدی در جلسه هماهنگی بزرگداشت روز شهدا با تاکید بر آشنایی نسل امروز با سیره شهیدان اظهار کرد: مسیر شهدا باید مانند گذشته پیموده شود و شهیدان بهترین الگو برای جوانان هستند.

وی شهدا را ستون و تکیه‌گاه جامعه عنوان کرد و افزود: شهیدانی مانند احمد متوسلیان، باکری و … می‌توانند الگوهای مناسبی برای نسل امروز باشند.

محمدی با بیان اینکه سیره شهدا را برای نسل امروز می‌توان روان‌خوانی کرد، گفت: شهدا دست‌یافتنی هستند و سیره شهیدان را در تلاش گروه‌های جهادی در خدمت کردن به مردم مشاهده می‌کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان، هنر شهدا را ابتدا از خود گذشتن دانست و بیان کرد: شهدا پس از گذشتن از خود از میدان‌های مین عبور کردند و دین مبین اسلام قادر است این روحیه را ایجاد کند.

وی، خواستار شاخص شدن ویژگی شهدا در جامعه شد و تصریح کرد: ورود به محفل شهدا موجب ارتقای معنویت در افراد می‌شود.

محمدی دیدار با خانواده شهدا را بسیار اثرگذار دانست و خاطرنشان کرد: دیدار محمدعلی نجفی استاندار گیلان از خانواده شهدا مشوقی برای مدیران استانی محسوب می‌شود.

* انقلاب اسلامی در امتداد مسیر شهدا تحقق پیدا کرد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در جلسه مذکور به نامگذاری روز شهید برای نخستین بار در 22 اسفند ماه سال 92 اشاره کرد و گفت: سال گذشته روز بزرگداشت شهدا مقارن با سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در تقویم کشور ثبت شده است.

ابراهیم طاهرنژاد تأسیس بنیاد شهید را نتیجه تفکر امام (ره) عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی در امتداد مسیر شهدا تحقق پیدا کرد و بنیاد شهید و امور ایثارگران در حمایت از حوزه ایثار و شهادت تشکیل شده است.

وی در پایان تشکیل حکومت بزرگ اسلامی را از اهداف انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: مسیر مقدس و پاک انقلاب اسلامی دشمنانی دارد و این حریم باید در مقابل توطئه دشمنان پاسداری شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد