صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تقدیر از عکاسان خبرگزاری های گیلان؛ عکاسان از دغدغه های خود گفتند +تصاویر

نشست تقدیر از عکاسان خبرگزاری استان گیلان با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، چهارشنبه ششم اسفندماه برگزار شد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست ضمن قدردانی از زحمات عکاسان خبری استان، گفت: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان، تقدیر و تشکر از عکاسان مناسبت‌های انقلاب اسلامی […]

کد خبر : 15398 | 4:10 ب.ظ | ۶ اسفند , ۱۳۹۳

IMG_8895

نشست تقدیر از عکاسان خبرگزاری استان گیلان با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، چهارشنبه ششم اسفندماه برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست ضمن قدردانی از زحمات عکاسان خبری استان، گفت: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان، تقدیر و تشکر از عکاسان مناسبت‌های انقلاب اسلامی به‌ویژه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را بر خود لازم می‌داند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری با بیان اینکه گاهی یک عکس بیان‌کننده ده‌ها جمله است، افزود: نقش تصاویر عکاسان در انتقال مفاهیم، آنقدر اثرگذار است که گاهی زبان از تبیین عظمت کار عاجز می‌ماند.

وی عکس‌های برجسته را یک ارزش و سند تاریخی خواند و اظهار داشت: در پاره‌ای از تصاویر که دارای مفاهیم عالی هستند، رسانه‌ها نیز هنگام انتشار از انتخاب تیتر عاجز می‌شوند و از مخاطب می‌خواهند که برای آن تیتر انتخاب کند.

رئیس ستاد دهۀ فجر انقلاب اسلامی گیلان پس از شنیدن نقطه نظرات عکاسان و پذیرفتن برخی انتقادات مطرح شده، گفت: متأسفانه علی‌رغم مکاتبات به‌عمل آمده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با فرمانداری و نیروی انتظامی و شهرداری رشت، از ورود عکاسان خبرگزاری‌ها به داخل ساختمان شهرداری در روز 22 بهمن ممانعت به‌عمل آمد.

حجت الاسلام و المسلمین اشجری حضور عکاسان خبری در همه مناسبت‌ها به ویژه ایام‌الله انقلاب اسلامی را برای انعکاس بهتر، ضروری و لازم دانست و افزود: عدم ورود عکاسان خبرگزاری‌ها به ساختمان شهرداری در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن شهر رشت موجب اختلال در انعکاس مناسب رسانه‌ای این راهپیمایی شد.

وی در پایان سخنانش از برگزاری جشنواره عکاسی خبرگزاری‌ها و پایگاههای خبری تحلیلی توسط کمیته‌های اطلاع‌رسانی و فرهنگی، هنری ستاد دهه فجر استان در سال آینده خبر داد.

در پایان این نشست از زحمات عکاسان خبرگزاری‌های گیلان برای انعکاس مطلوب مناسبت‌های انقلابی استان در سال جاری تقدیر به‌عمل آمد.

برای دیدن تصاویر در اندازه بزرگتر بر روی عکس ها کلیک کنید….

.

IMG_8896

.

IMG_8898

.

IMG_8899

.

IMG_8904

.

IMG_8905

.

IMG_8913

.

IMG_8916

.

IMG_8919

.

IMG_8922

.

IMG_8926

.

IMG_8932






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد