صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






توهین‌کنندگان به مقدسات مسلمانان باید به مجازات برسند

تکریم زبان صحبت با ملت ایران است نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر می‌خواهند با ملت ایران صحبت کنند باید با زبان تکریم باشد و تهدید و تحریم کارساز نیست. آیت‌الله رضا رمضانی در جمع طلاب و تأثیرگذاران شهر لوشان با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه (س) اظهار کرد: فاطمه (س) […]

کد خبر : 15431 | 10:14 ق.ظ | ۱۱ اسفند , ۱۳۹۳

رمضانی رضا
تکریم زبان صحبت با ملت ایران است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر می‌خواهند با ملت ایران صحبت کنند باید با زبان تکریم باشد و تهدید و تحریم کارساز نیست.

آیت‌الله رضا رمضانی در جمع طلاب و تأثیرگذاران شهر لوشان با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه (س) اظهار کرد: فاطمه (س) به زندگی بر پایه ایمان اشاره دارد و زندگی مؤمنانه انسان باید بر اساس معرفت و شعور باشد.

وی ادامه داد: انسان برای تجربه زندگی مؤمنانه و رسیدن به حیات طیبه باید از سختی‌ها عبور کند تا به پختگی فکری و معنوی برسد.

رمضانی با بیان اینکه اگر انسان در زندگی قدردان نعمت‌های الهی باشد رشد پیدا می‌کند، تصریح کرد: قدردانی از خداوند موجب افزایش نعمت‌ها برای توسعه انسان می‌شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به نگاه توحیدی فاطمه (س) به زندگی اشاره کرد و افزود: تمام امور انسان باید توحیدی باشد بنابراین نیازمند نگاه عمیق به احکام الهی هستیم.

وی با اشاره به اینکه خداوند نماز را واجب کرد تا انسان از فضای کبر و خودبرتربینی نسبت به خدا، پیامبر (ص) و احکام الهی خارج شود، بیان کرد: حقیقت اسلام تسلیم در مقابل دستورات خداوند است و اگر انسان می‌خواهد به مرحله‌ای برسد تا تسلیم شود باید مؤمن باشد.

رمضانی ایمان به خداوند را به معنای عشق به تمام زیبایی‌ها توصیف کرد و گفت: بخش دوم ایمان نفرت نسبت به پستی‌های اخلاقی، کبر، غیبت، تهمت و … است و انسان باید به این موضوع‌ها نفرت داشته باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری شکل نفرت‌ها را متفاوت دانست و خاطرنشان کرد: انسان برای نشان دادن نفرت نسبت به دشمن، ظالم و تربیت‌هایی که انسان را تحقیر و پست می‌کند باید به ایمان برسد.

وی با تأکید بر اینکه انبیای الهی آمدند تا نسبت به انسان‌ها نگاه نژادپرستانه وجود نداشته باشد، یادآور شد: رژیم گذشته زمینه قرارداد ننگین برای خوار کردن مردم ایران را فراهم کرده بود و بدترین ظلم‌ها را نسبت به ملت روا داشتند و کسی حق نداشت اعتراض کند.

رمضانی به حضور مقتدرانه ایران اسلامی به پشتوانه مردمی در دنیا اشاره کرد و افزود: جوانی که در رژیم گذشته از عشق نگاهی دیگری داشت در دوران دفاع مقدس در مقابل گلوله دشمن قرار گرفت و عاشق حق، خدا و امام زمان (عج) شد.

* گسترش تشیع به برکت جمهوری اسلامی ایران در دنیا

به گزارش فارس نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برگزاری کرسی‌های اسلام‌شناسی و شیعه‌شناسی در آمریکا و آفریقا، اظهار کرد: فهم جهانی نسبت به اسلام در حال به‌وجود آمدن است و به برکت جمهوری اسلامی ایران تشیع در دنیا گسترش پیدا کرده است.

وی از وجود 220 مرکز شیعه در آلمان خبر داد و بیان کرد: 2 هزار و 700 مرکز اسلامی در غرب داریم و 10 درصد جمعیت فرانسه مسلمان هستند.

رمضانی با بیان اینکه بیشتر جمعیت اروپا تا سال 2050 مسلمان می‌شوند، تصریح کرد: 53 درصد از مردم مرکز بلژیک مسلمان هستند و دشمنان می‌خواهند از گسترش اسلام جلوگیری کرده و مسلمانان را محدود کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، ایجاد رعب و وحشت را محکوم کرد و گفت: روزانه مردم مظلوم در فلسطین، پاکستان و … کشته می‌شوند اما کسی سخنی نمی‌گوید.

وی با اشاره به اینکه اگر مکتب فاطمه (س) را به‌درستی درک کنیم در مقابل ظالمان می‌ایستیم، خاطرنشان کرد: اگر نظام فکری علوی در جامعه پیاده شود مستکبران خوار شده و مستضعفان و صالحان رهبری جامعه اسلامی را عهده‌دار می‌شوند.

* توهین‌کنندگان به مقدسات مسلمانان باید به مجازات برسند

رمضانی توهین به مسلمانان را جرم خواند و یادآور شد: امروز عزتی که برای مسلمانان کسب شده باید حفظ کنیم و آنها که به مقدسات اسلام توهین می‌کنند به مجازات برسند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر افزایش قدرت و اقتدار مسلمانان، اظهار کرد: ملت با شعور ایران در راهپیمایی روز 22 بهمن اقتدار جمهوری اسلامی را به جهان نشان داد و این اتفاق در غرب در حال وقوع است.

وی به موضوع انرژی هسته‌ای اشاره کرد و افزود: سلاح اتمی طبق فتوای مقام معظم رهبری و مراجع حرام اعلام شده و انرژی هسته‌ای حق مسلم مردم ایران است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر می‌خواهند با ملت ایران صحبت کنند باید با زبان تکریم باشد و تهدید و تحریم کارساز نیست.

وی گزینه اصلی ملت ایران را راه امام حسین (ع) دانست و اظهار کرد: محور حرکت تمام ملت‌های رنج‌کشیده دنیا انقلاب اسلامی است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد