صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت 12 فروردین گیلان/ برنامه ریزی چهار برنامه محوری در شهر رشت

نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 12 فروردین استان گیلان، پنج شنبه 14 اسفند در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست گفت: رأی مردم به جمهوری اسلامی ضربه بزرگی به لیبرال‌ها بود. حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری اظهار کرد: 12 فروردین‌ماه سال 58 مردم با […]

کد خبر : 15494 | 1:10 ب.ظ | ۱۴ اسفند , ۱۳۹۳

IMG_8956

نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 12 فروردین استان گیلان، پنج شنبه 14 اسفند در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست گفت: رأی مردم به جمهوری اسلامی ضربه بزرگی به لیبرال‌ها بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری اظهار کرد: 12 فروردین‌ماه سال 58 مردم با حضور در پای صندوق‌های رای با 98.2 درصد آرا به جمهوری اسلامی رای دادند.

وی، رأی مردم به جمهوری اسلامی را «نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیشتر» عنوان کرد و افزود: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای به جهانیان اعلام کردند جمهور اسلامی می‌تواند با اقتدا به آموزه‌های اسلامی الگویی برای دیگر ملت‌ها باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری، مردم را از ارکان انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: تمام مسئولان به صورت مستقیم و غیر مستقیم از طرف مردم انتخاب می‌شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه 12 فروردین‌ماه روز عید ملت ایران است، تصریح کرد: رأی قاطع مردم به جمهوری اسلامی ضربه بزرگی به لیبرال‌ها، دمکرات‌ها، چریک‌های فدایی، جبهه ملی، نهضت آزادی و تمام گروه‌ها و احزاب متمایل به شرق و غرب در داخل ایران بود.

وی، رأی مردم به جمهوری اسلامی را پیامی بر توانایی اداره حکومت مبتنی بر قرآن و آموزه‌های نبی گرامی اسلام (ص) دانست و بیان کرد: 12 فروردین ماه اعلام پایان عمر نظام شاهنشاهی و خطوط التقاطی و انحرافی وابسته به شرق و غرب بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری از برگزاری چهار برنامه محوری همزمان با 12 فروردین ماه سال 94 در شهر رشت خبر داد و گفت: ویژه برنامه‌های یوم‌الله 12 فروردین ماه در بقعه سلیمان‌داراب، حسینیه حضرت ابوالفضل (ع)، میدان شهدای ذهاب و کلبه گردشکری برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به نورافشانی و پرواز بالن‌ها در شب 12 فروردین ماه در چند نقطه شهر رشت، خاطرنشان کرد: فضاسازی شهری در اجرای برنامه‌های 12 فروردین ماه حائز اهمیت است.

وی در ایتدای سخنانش با تسلیت ایام سوگواری فاطمه (س)، یادآور شد: فاطمه (س) در دفاع از حریم نبوت و ولایت تا پای جان تلاش کرد و مایه احساس آرامش برای پیامبر (ص) بود.

اشجری با بیان اینکه کسب معرفت کافی از فاطمه (س) موجب بهره‌گیری از شب قدر می‌شود، اظهار کرد: خداوند در قرآن فرمود؛ زنان و مردان از فاطمه (س) یاد بگیرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، فاطمه (س) را به معنای واقعی خداشناس، پیامبرشناس و امام‌شناس خواند و متذکر شد: فاطمه (س) شهیده راه حقیقت و عدالت بود.

برای دیدن تصاویر در اندازه بزرگتر بر روی عکس ها کلیک کنید…

IMG_8973

IMG_8944

IMG_9012

IMG_8961

IMG_8966

IMG_9025

IMG_8968

IMG_8977

IMG_9005

IMG_8999

IMG_9002

IMG_9006

IMG_9009

IMG_9016






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد