صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نامه حضرت آقا به جوانان اروپایی بیش از 700 هزار بار وارد فضای مجازی شد

. نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نامه حضرت آقا به جوانان اروپایی بیش از 700 هزار بار وارد فضای مجازی شد و مورد استقبال جوانان بسیاری قرار گرفت. آیت‌الله رضا رمضانی شب گذشته در جمع مردم شهرستان لنگرود  پیرامون بازتاب نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی اظهار کرد: برای اینکه پس […]

کد خبر : 15524 | 11:12 ق.ظ | ۱۶ اسفند , ۱۳۹۳

آیت‌الله رضا 60 رمضانی.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نامه حضرت آقا به جوانان اروپایی بیش از 700 هزار بار وارد فضای مجازی شد و مورد استقبال جوانان بسیاری قرار گرفت.

آیت‌الله رضا رمضانی شب گذشته در جمع مردم شهرستان لنگرود  پیرامون بازتاب نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی اظهار کرد: برای اینکه پس از این نامه اقدام‌هایی توسط جوانان اروپایی مانند آلمان، انگلیس، فرانسه و … انجام گیرد؛ لازم است نسبت به اسلام در غرب شناخت داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید بدانیم امروزه دنیای غرب درباره اسلام و مسلمانان چه برخوردهایی دارند، افزود: اهمیت این نامه و آنچه در آن ذکر ‌شده به قدری مهم است که مقام معظم رهبری از بنده گزارش خواستند تا جنبه‌های آن را مطالعه کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی با جنبش دینی در دنیا مواجه شدیم، گفت: بسیاری از ادیان ساخته دست بشر تلاش‌هایشان بیشتر شده است.

وی با اشاره به اینکه درباره اسلام این جنبش به لحاظ کمی و کیفی از همه بیشتر است، افزود: در ابتدای انقلاب 10 مرکز شیعه در آلمان بود و امروز 220 مرکز شیعه در این کشور وجود دارد.

*فعالیت 2700 مرکز اسلامی در آلمان

رمضانی با اشاره به اینکه هر روز مرکز شیعه و اسلامی در حال افزایش است، ادامه داد: در ابتدای انقلاب 100 مرکز اسلامی در آلمان وجود داشت که امروز به 2 هزار و 700 مرکز افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: در برخی کشورها و شهرهای بزرگ اروپا مانند بروکسل پایتخت بلژیک، فرانسه و … جمعیت مسلمانان در حال افزایش است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروزه در اروپا بالغ بر 60 میلیون نفر مسلمان زندگی می‌کنند، گفت: در شهرهای اروپایی مراکز اسلامی در حال فعال شدن هستند و حضور علما و دانشمندان در غرب هر روز افزایش می‌یابد.

وی به جایگاه مسلمانان در غرب اشاره کرد و یادآور شد: امروزه مسلمان در غرب به عنوان مهاجر نیستند بلکه شهروند یک کشور محسوب می‌شوند.

رمضانی با اشاره به اینکه در برخی کشورها اسلام دین اصلی است، خاطرنشان کرد: پس از سال‌ها مسئولیت دشمنان اسلام درصدد هستند محدودیت‌هایی را ایجاد کنند.

*تهیه متن دروس اسلامی در غرب

وی از تهیه متن دروس اسلامی برای بچه‌های مسلمان آلمان و دیگر کشورها خبر داد و گفت: متن دروس اسلامی تهیه می‌شود تا بچه‌های مسلمان درس دین خود را براساس کتاب اسلام فرا گیرند که اتفاق مهمی در غرب است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شورای مسلمان‌ها از 16 سال پیش در آلمان فعال است، تصریح کرد: 70 مرکز این شورا فعال است و آلمانی‌ها احتمال می‌دهند پس از سال 2050 با یک سوم جمعیت مسلمان و بالاتر مواجه شوند.

وی آمار مسلمانان را هر روز در حال افزایش دانست و یادآور شد: عده‌ای در غرب به دنبال اسلام لیبرال یا سکولار هستند که در آن فرد مسلمان است اما ضرورت ندارد حجابش را رعایت کند و نوع پوشش آنها غربی است.

رمضانی با بیان اینکه اسلام سکولار نقشی در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و … ندارد، افزود: اسلام لیبرال یا سکولار فاصله گرفتن از جامعه اسلامی است بدون اینکه فرد دغدغه دین داشته باشد.

وی اسلام دومی را که در غرب مطرح است اسلام افراطی خواند و اضافه کرد: اکنون نیز اسلام افراطی در دنیا دیده می‌شود که نمونه آن تکفیری‌ها هستند که نوع رفتار و حرکات آنها دور از منطق قرآن و اسلام است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی را به پشتوانه رسانه‌هایی که در اختیار صهیونیست است دانست و ادامه داد: آنها هر روزه برنامه‌هایی در این راستا اجرا کرده و ایجاد شبهه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی به جنگ با اسلام رفته‌اند، تصریح کرد: فضای سایبری و شبکه‌های مجازی در این راستا بسیج شده‌اند.

رمضانی ادامه داد: قبلاً در جنگ دشمن مشخص بود و طرح برای انجام عملیات ریخته می‌شد اما در این جنگ دشمن واضح و روشن نیست و ممکن است دشمن در کشورهای اسلامی نیز حضور پیدا کند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام را با چهره خشونت ترویج می‌کنند، یادآور شد: بیشتر کسانی که در مراکز علمی اسلام را ترویج می‌دهند غیرمسلمانان هستند و اسلام توسط غیرمسلمانان جهانی می‌شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری عدم استقبال جوانان اروپایی از کلیساها را موجب خالی شدن این مکان‌ها دانست و افزود: کلیساهای بدون استفاده برای مرکز فرهنگی فروخته می‌شود که فروش نمی‌رود.

وی از تشکیل بیش از چهار هزار معنویت بدلی در اروپا و آمریکا خبر داد و اظهار کرد: در چنین فضایی غرب نیازمند یک پیام آسمانی و مملو از معنویت از خدا، دین و … است.

رمضانی اضافه کرد: مرجعی دینی وارد می‌شود و با توجه به شناخت عمیق و دقیق نامه‌ای برای جوانان اروپایی و آمریکایی می‌نویسد، نامه‌ای که جوانان آلمانی آن را ترجمه کردند و در اختیار مراکز علمی و دیگر نهادها قرار دادند.

*نامه رهبری 700 هزار بار وارد فضای مجازی شد

وی با اشاره به اینکه نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی بیش از 700 هزار بار وارد فضای مجازی شده است، یادآور شد: این نامه مورد استقبال بسیاری از جوانان اروپایی قرار گرفته و به دنبال آن هستند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: آنچه در قوانین آنها موجود است این است که هر آنچه به امنیت جامعه ضربه بزند و خدشه وارد کند می‌تواند محدودیت ایجاد کند.

وی با بیان اینکه مسلمانان هر جا باشند امنیت نیز خواهد بود، گفت: اگر به مقدسات مسلمانان اهانت شود آنها قیام می‌کنند.

رمضانی با تاکید بر اینکه باید برای معرفی اسلام واقعی و ناب تلاش صورت گیرد، اضافه کرد: باید کتاب‌ها نوشته شود و شبکه‌های تلویزیونی محتوای این نامه را تعریف و اسلام را به صورت صحیح به دنیا معرفی کنند.

وی خاطرنشان کرد: اسلام مقابله با ظلم را به عنوان یک اصل در آموزه‌های خود قرار داده و به انسان اجازه ظلم نمی‌دهد و معتقد است حکومت باید دست صالحان بیفتد و در مقابل آنهایی که ظلم و خیانت کرده و دنیا را چپاول می‌کنند، بایستد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: زمانی که ایران اسلامی را با امام خامنه‌ای در جوانان غرب مشاهده می‌کنیم جایگاه این پیام و نامه مشخص می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد