صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






عاشورا گواه میدهد که یک روز جلوداری مردم رشت در ۸دی چقدر حائز اهمیت است/عکس

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به خلق حماسه ۸دی توسط مردم گیلان گفت: بصیرت مردم گیلان ستودنی است و رشت در همه جای ایران با ۸دی شناخته می شود. سردار سعید قاسمی در همایش زیر بار زور نمی رویم در مسجد فاطمه الزهرای نیروی دریایی رشت با اشاره به اخرین شهید گیلان از جبهه […]

کد خبر : 15533 | 10:38 ق.ظ | ۱۷ اسفند , ۱۳۹۳

سعید قاسمی60

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به خلق حماسه ۸دی توسط مردم گیلان گفت: بصیرت مردم گیلان ستودنی است و رشت در همه جای ایران با ۸دی شناخته می شود.

سردار سعید قاسمی در همایش زیر بار زور نمی رویم در مسجد فاطمه الزهرای نیروی دریایی رشت با اشاره به اخرین شهید گیلان از جبهه بی بی زینب شهید فرهاد خوشه بر افزود: تمامی شهدای انقلاب اسلامی برای نبرد با جبهه استکبار از همه چیز خود گذشتند.

رشت در همه جای ایران با ۸دی شناخته می شود

قاسمی به اشاره به خلق حماسه ۸دی توسط مردم گیلان افزود: بصیرت مردم گیلان ستودنی است و رشت در همه جای ایران با ۸دی شناخته می شود.

عاشورا گواه می دهد که یک روز جلوداری مردم رشت در ۸دی چقدر حائز اهمیت است

فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه فتنه ۸۸ در هشت ماه پراز فراز و نشیب مشقت های بسیاری را بر ملت ایران تحمیل کرد گفت: اینکه یک روز جلوتر مردم رشت به میدان آمدند بسیار حائز اهمیت است و این امر را تاریخ گواه می دهد چرا که عاشورا در یک نصفه روز رخ داد و این نشان از عظمت یک روز است چقدر بودند آدم هایی که نشد خود برسانند و چقدر خواصی بود که گیج و کلافه شدند

ویژگی مردم گیلان هوشیاری و با بصیرت عمل کردن است

قاسمی با تاکید بر اینکه هشت دی گیلان بسیار حائز اهمیت است تصریح کرد: امروز جمعیتی حزب الهی که در گیلان حضور دارند حرفه ای است و به دنبال عمق مسائل است و در بین مردم رشت صحبت کردن زیره به کرمان بردن است چراکه مردم رشت هوشیار هستند و مسائل را دیده بانی می کنند

وی تاکید کرد: مردم رشت حواسشان جمع است و می دانند کجا سکوت کنند و کجا غرش کنند و بعد ببارند و این ویژگی مردم رشت است.

وی با اشاره به حضور پر شور مردم گیلان و همه آحاد ملت در روز ۲۲ بهمن افزود: حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال جواب یاوه گویان داد و مردم در سراسر کشور چه در برف ارومیه و چه در باران رشت و در اهواز با وجود ریزگردها همه غوغا کردند.

قاسمی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران در طول ۳۷ سال دوران و روزهای سختی را پشت سر گذاشت اظهار داشت : با وجود تمام تهدیدها و توطئه ای دشمن انقلاب اسلامی قدرتمند به حیات خود ادامه می دهد.

وی با اشاره به اینکه هر فرد شیعه تاریخ ۱۴۰۰ ساله دارد افزود: در دوران امام علی (ع)و امام حسن  و امام حسین (ع) دشمنان اسلام با چهره ها و فتنه های مختلف حضور داشتند .

VOAو  BBC  اخبار ما را از دورترین روستاها دنبال می کنند

فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه مومنان ار تهدیدها نمی ترسند و همواره پای کار هستند و انقلاب را سر پا نگه داشته اند ،تصریح کرد: VOAو BBC  امروز همه جا رصد می کنند و اخبار ما را از دورترین روستاها دنبال می کنند

وی با اشاره به اینکه گروهی امروز می گویند مردم تصمیم گرفته اند که کدخدا را به رسمیت بشناسند و زندگی کنند و هم خدا و هم خرما را در کنار هم می خواهند خاطرنشان کرد:باید به اینها گفت در راهپیمایی ۲۲ بهمن تنها حزب الهی ها حضور نداشتند و همه مردم پای کار بودند و شعار های کوبنده ضد استکبار سر می دادند و با شعار های مردم از ۲۲ بهمن تا به امروز سه تحریم اضافه شده است.

وی با بیان اینکه ملت با صراحت می گوید اگر در مقابل دین ما بایستید در مقابل دنیای شما می ایستیم افزود: چرا که مردم می دانند ذات گرگ تغییر نمی کند .

در فتنه ۸۸ ذات خیلی ها بر ملا شد/مبنای ما حال و هوایی است که افراد در فتنه ۸۸ داشته اند

فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: برکت فتنه ۸۸ این بود که ذات خیلی ها مشخص شد و کسانی که فکر کردند کار تمام شده است برای دشمن دم تکان دادند و مبنای ما حال و هوایی که افراد در فتنه ۸۸ داشته اند در فتنه ۸۸ از گوگوش تا سروش و مسعود رجبی و خائنین و دشمنان انقلاب حضور داشتند و پشت این خاکریز شیخ کروبی قرار داشت.

وی با تاکید بر اینکه تاریخ باید جواب دهد که چرا جانباز جنگ صفین بر روی سینه مولا در روز عاشورا نشست افزود: به واسطه این است که باید از خدا خواست تا عاقبت ما را به خیر کند

جمع حزب الله گیلان دشمن شکن است

قاسمی با بیان اینکه حز ب الله رشت بر این باورند که قلب فتنه خاموش نشده است تصریح کرد: کار دشمنان ریشه دار و پیچیده است و جمع حزب الله گیلان فعالیت دشمن را رصد می کند و این جمع دشمن شکن است.

وی با بیان اینکه در کتب درسی به میزان اندک برای آشنایی دانش آموزان با امام راحل مطالب درج شده است گفت: در مورد انقلاب اسلامی باید بیشتر به دانش آموزان آموخت و وزیر آموزش و پرورش باید در این حوزه جواب دهد.

نیروهای حزب الهی ماحصل هیات ها و راهیان نور هستند

فرمانده دوران دفاع مقدس اثر هیات های مذهبی و راهیان نور در ایجاد روحیه انقلابی و تربیت نیروی حزب الله را مورد تاکید قرارداد و گفت : نیروهای حزب الهی ماحصل هیات ها و راهیان نور هستند و ما باید مراقب باشیم دشمن فرزندان ما را مصادره نکند.

قاسمی با بیان اینکه امروز فضای دانشگاه سوال در ذهن جوانان ایجاد می کند گفت: امروز مسائلی مانند تطهیر رضا شاه در دانشگاه ها مطرح می شود باید حواسمان جمع باشد امروز عده ای به دلیل به آشغال خوری زیاد بر کف جامعه استفراغ می کنند و سعی دارند با کثافت فکری خود در کف جامعه نفوذ کنند.

وی تاکبد کرد: دشمنان انقلاب از همان ابتدا سعی داشته اند تفکر ما نمی توانیم را در جامعه تزریق کنند و مردم ما هوشیار هستند و همورا پای آرمان ها ایستاده اند و حرکت قلی پور و املاکی ها سبب تداوم انقلاب است

وی با اشاره به حضور ۲۵ میلیون زائر در کربلا در اربعین حسینی گفت: اگر عربستان مجوز مکه را محدود می کند ما مانور ۲۵ میلیونی با برند لثارات الحسین را در دنیا ایجاد کردیم

قاسمی با اشاره به اینکه تاریخ اسلام پر از خیانت خواص و بزرگان است خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال انحراف انقلاب از اصولش هستند

خونی که شهیدگیلانی ما در دفاع از حرم بی بی زینب داد خون خدا است

به گزارش 8 دی: وی با اشاره به اینکه آمدند و رسما عده ای مطرح کردن که تفکر حسین بن علی یعنی تعامل گفت:مردم در پشتیبانی از اصول و ارزش های انقلاب همواره ایستاده اند.

فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار داشت :خونی که شهیدگیلانی ما در دفاع از حرم بی بی زینب داد خون خدا است و خداوند خود حافظ خون شهدا است و خداوند با مردم نیکوکار است

۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱   ۱۶  ۱۹






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد