صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






امروز شاهد آثار انقلاب اسلامی در بسیاری از نقاظ جهان هستیم

جانشین نیروی زمینی سپاه ‌با تاکید براینکه داعش از نام ایران در هراس بوده و جرأت نزدیکی به مرزهای کشور را ندارد، گفت: داعش با حمایت صهیونیست‌ها، انگلیسی‌ها و حمایت مالی عربستان صعودی شکل گرفته است. سردار عبدالله عراقی در مراسم سومین روز شهید مدافع حرم در شهرستان لنگرود، اظهار داشت: شهادت هنر مردان خداست […]

کد خبر : 15542 | 11:03 ق.ظ | ۱۷ اسفند , ۱۳۹۳

سردار عبدالله عراقی60

جانشین نیروی زمینی سپاه ‌با تاکید براینکه داعش از نام ایران در هراس بوده و جرأت نزدیکی به مرزهای کشور را ندارد، گفت: داعش با حمایت صهیونیست‌ها، انگلیسی‌ها و حمایت مالی عربستان صعودی شکل گرفته است.

سردار عبدالله عراقی در مراسم سومین روز شهید مدافع حرم در شهرستان لنگرود، اظهار داشت: شهادت هنر مردان خداست و نصیب بهترین‌ها می‌شود.

وی با تأکید بر تبیین سیره شهدا، افزود: دوران دفاه مقدس دانشگاه عظیمی بود که باید با تبیین و ترویج سیره شهدا از برکات آن برای بالندگی کشور بهره ببریم، در دوران دفاع مقدس همانند دوران صدر اسلام شهدا در رکاب ولی خدا و در برابر دشمن جنگیدند.

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه اقتدار امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و هدایت آنهاست، گفت: شهدا با پیروی از قیام عاشورا و امام حسین(ع) و با تبعیت از ولی فقیه جان خود را برای تعالی و عزت اسلام هدیه کردند.

سردار عراقی با اشاره به صدور ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به سراسر جهان، تصریح کرد: امروز شاهد آثار انقلاب اسلامی در بسیاری از نقاظ جهان هستیم و جبهه مقاومت با تأسی از دوران دفاع مقدس تشکیل شده است.

وی با تأکید بر حفظ روحیه انقلابی و شهادت طلبی خاطرنشان کرد: تداوم راه شهدا ضامن بقا و استمرار  انقلاب اسلامی است و باید تلاش کنیم تا دستاوردهای انقلاب به درستی برای جوانان تبیین شود.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به اقتدار و عزت جهانی انقلاب اسلامی، گفت: دشمن در تلاش است با اسلام‌هراسی و روش تشکیل و حمایت از گروه‌های بدلی و ساختگی اسلامی به اسلام ناب محمدی(ص) ضربه بزند.

سردار عراقی با تأکید بر اینکه داعش از نام ایران در هراس بوده و جرأت نزدیکی به مرزهای کشور را ندارد، خاطرنشان کرد: داعش گروه تکفیری است که با حمایت صهیونیست‌ها، انگلیسی‌ها و حمایت مالی عربستان صعودی شکل گرفته است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد