صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مراسم آغاز سال نو در گلزارهای شهدای گیلان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید گیلان از برگزاری مراسم تحویل سال نو در گلزارهای شهدای سراسر این استان همزمان با بامداد یکم فروردین سال ۹۴ خبر داد. ابراهیم طاهرنژاد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، فرا رسیدن سال نو و تحول طبیعت را جلوه‌ای از شکوه و عظمت بی ‌پایان خلقت هستی دانست و گفت: […]

کد خبر : 15663 | 11:00 ق.ظ | ۲۶ اسفند , ۱۳۹۳

ابراهیم طاهرنژاد

مدیرکل بنیاد شهید گیلان از برگزاری مراسم تحویل سال نو در گلزارهای شهدای سراسر این استان همزمان با بامداد یکم فروردین سال ۹۴ خبر داد.

ابراهیم طاهرنژاد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، فرا رسیدن سال نو و تحول طبیعت را جلوه‌ای از شکوه و عظمت بی ‌پایان خلقت هستی دانست و گفت: مراسم تحویل سال نو از ساعت 1 بامداد روز شنبه، اول فروردین سال 94 در گلزار شهدای سراسر استان گیلان آغاز خواهد شد و همزمان گلزارهای شهدای سراسر استان با حضور مردم و خانواده شهدا غبارروبی، عطرافشانی و آذین‌بندی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم با حضور قلبی در کنار قبور مطهر شهدای گرانقدر اسلام، گامی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برداشته شود، افزود: آسایش و امنیت امروز کشور به برکت خون شهداست که باید با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در راه‌ آرمان‌‌های آنها گام برداشت.

طاهرنژاد با بیان اینکه شهدا همه جا حضور دارند، تصریح کرد: بازماندگان شهیدان باید با استعانت از ارواح مقدس این عزیزان برای پیروزی کامل انقلاب و اهداف ارزشمند آن گام بردارند.

این مقام مسئول با اعلام اینکه مزار شهدا زیارتگاه عاشقان است، خاطرنشان کرد: اگر سال نو از این زیارتگاه‌ها آغاز شود، سال پربرکتی خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان حضور در جوار مزار شهیدان را پایبندی به آرمان‌های شهدای هشت‌سال دفاع مقدس ذکر کرد و گفت: خواندن زیارت عاشورا، گلباران مزار شهدا، پخش پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و سایر برنامه‌های فرهنگی از جمله برنامه‌‌های مراسم رسمی آغاز سال نو در گلزار شهدای استان است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد